به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جعفر شمس بیرانوند در دیدار با خانواده شهدا حامد عاشوری و عباس امیری افزود: امنیت و صلابت نظام جمهوری اسلامی و اقتدار منطقه ای و جهانی ایران با خون‌های پاک و مطهر شهدا گره خورده است.
وی، از شهدا به عنوان سرمایه‌های جاویدان و ارزشمند ایران اسلامی یاد کرد و ادامه داد: شهدا با نثار خون خود و از جان گذشتگی در راه معبود برای کشورامنیت و اقتدار را به جا گذاشتند.
فرمانده انتظامی محلات شهیدان را نماد پایمردی‌، ایثار و از خودگذشتگی خواند و اظهار کرد: شهدا بهترین الگو برای دستیابی به سعادت دنیوی و اخروی هستند و یاد کردن از رشادت ها و جان فشانی های آنان برای هر مقام و مسئولی مایه افتخار و مباهات است.
در ادامه این دیدار رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی محلات گفت: صبر و استقامت خانواده شهدا موجب سربلندی و افتخار اسلام است و پدران و مادران شهدا و ایثارگران همواره امید و انگیزه را به جامعه تزریق کرده اند.
حجت الاسلام یدالله گوهری بیان کرد: شهدا و ایثارگران، ایثار و جانفشانی را تا سر حد کمال به نمایش گذاشته اند و بدون تردید امنیت و سر افرازی مملکت ایران اسلامی مدیون رشادت های این عزیزان است و آنان این کشور اسلامی را با قطره های خون خود از گزند جهان خواران بیمه کردند.
وی تصریح کرد: صبر و استقامت خانواده شهدا است که موجب رضایت پروردگار شده و در سایه فداکاری و از خود گذشتگی ، کشور از امنیت پایداری برخوردار است.
در این آیین با اعطای لوح تقدیر و هدیه از خانواده شهیدان سرافراز عاشوری و امیری تجلیل شد.

***سه هزار نخ سیگار قاچاق در محلات کشف شد
فرمانده انتظامی محلات گفت: سه هزار نخ سیگار قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.
به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس سرهنگ جعفر شمس بیرانوند افزود: این میزان سیگار قاچاق در راستای اجرای طرح مشترک نظارت بر اصناف با همکاری تعزیرات حکومتی کشف شد.
وی اظهارکرد:سیگار قاچاق از یک واحد صنفی متخلف که در زمینه تهیه و توزیع سیگار قاچاق فعالیت می کرد شناسایی کشف و ضبط شد.
شهرستان محلات از توابع استان مرکزی دارای 55 هزار نفر جمعیت و در فاصله 115 کیلومتری اراک است.
7277/6013/ خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.