محمد علی گودرزی روز یکشنبه در نشست با اصحاب رسانه در خمین افزود: برخورد با واردکنندگان، توزیع کنندگان و فروشندگان مواد محترقه تشدید شدو مواد محترقه باتلاش ماموران پلیس از سطح شهر جمع آوری شده است.
سرهنگ گودرزی اظهار کرد: در سال های گذشته روند حوادث در چهارشنبه آخر سال در مقایسه با سال قبل آن کاهش داشته و آمار قربانیان این حوادث که بیشتر نوجوانان و جوانان بوده اند روند نزولی طیکرده است و امسال نیز با اقدامات درجریان پیش بینی ها بر کاهش رخدادهای ناگوار است.
وی اظهار کرد: پلیس نسبت به هر اقدامی که موجب سلب آسایش و آرامش مردم شود برخورد می کند و هر شخصی که نظم عمومی را برهم زند با او برخورد جدی شده و وسیله نقلیه اش توقیفمی شود.
وی در بخشی از سخنانش ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون 33 هزار تماس با نیروی انتظامی و پلیس 110 برقرار شده که 17 هزار تماس منجر به عملیات شده است.
وی تصریح کرد: وقوع سرقت در طول امسال در همسنجی با پارسال پنج درصد کاهش یافته و در مجموع 349 سارق دستگیر شده است.
سرهنگ گودرزی افزود: 45 طرح پاکسازی نقاط آلوده و 48 طرح برخورد با موتور سواران متخلف اجرا شده که در این زمینه یکهزار دستگاه موتور سیکلت توقیف شده است.
وی ادامه داد: 270 کیلوگرم انواع مواد مخدر در طول امسال کشف شده است که در همسنجی با کشفیات پارسال کاهش دارد.
سرهنگ گودرزی عنوان کرد:اصحاب رسانه نقش به سزایی در ایجاد امنیت و آرامش در جامعه ایفا می کنند و می توانند با اطلاع رسانی شفاف و صحیح در تولید امنیت نقش آفرینی و با شناخت از شرایط خاص جامعه را به سوی آرامش هدایت کنند.
وی، به نقش مردم در برقراری امنیت اشاره کرد و افزود: مردم در حفظ امنیت نقش خوبی را ایفا می کنند چرا که بدون کمک آنان نمی توان امینت در جامعه را برقرار کرد.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی 110 هزار نفر جمعیت دارد.
7277/6013/خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.