به گزارش ایرنا، سید مصطفی آقامیرسلیم عصر سه شنبه در جمع دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در قزوین افزود: البته معتقدم برجام سندی پیچیده و پرابهام است که تفاسیر زیادی را می توان از آن برداشت.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه اظهار کرد: هر دولتی باید این سند (برجام) را اجرایی کند.
میرسلیم همچنین بر مبارزه جدی با مفاسد تاکید کرد و گفت: باید با مفاسد به طور قاطع و جدی برخورد کرد و سیاست های تدوین شده در این خصوص را مورد اجرا قرار داد که در این خصوص تاکنون کم توجهی شده است.
وی در ادامه به نقش جوانان در پیشرفت و توسعه کشور اشاره کرد و گفت: باید به همت و تلاش جوانان خود اتکا کرده و به جلو پیش برویم.
میرسلیم بر ضرورت ایجاد فضای اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاهی تاکید کرد و افزود: نبود فضای کار و اشتغال باعث می شود،استعدادهای جوانان هرز رفته و آنان به کشورهای خارجی مهاجرت کنند در حالی که آنان می توانند با استعداد خود کشور را به قله های اقتدار و پیشرفت برسانند.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه باید توجه بیشتری به شایسته سالاری داشته باشیم که تاکنون این گونه نبوده است، بر لزوم خدمت رسانی مستمر از سوی مدیران جامعه به مردم تاکید کرد و اظهار داشت: باید هر کس که در جایگاه مدیریت قرار می گیرد بی شائبه و شبانه روزی به مردم خدمت کند.
وی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت: با اتکا به هر وسیله ای نباید به دنبال کسب رای و جلب توجه مردم بود.
میرسلیم در بخش دیگری از صحبت های خود بر لزوم اصلاح نظام بانکداری کشور تاکید کرد و گفت: قانون بانکداری اسلامی از قوانین خوب است اما از صدر اسلام تا به امروز با ایجاد کلاه شرعی، عده ای به دنبال رباخواری هستند که در قرآن به عنوان جنگ با خدا مطرح شده است.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.
6104*3013
خبرنگار: ناصر نیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.