به گزارش ایرنا، ابوالفضل معینی نژاد روز یکشنبه در نشست مشترک اعضای هیات اجرایی، نظارت و بازرسی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شهر و روستای شهرستان آران و بیدگل در فرمانداری این شهر اظهار داشت: تمامی مجریان انتخابات با اجرای کامل قانون، رعایت اخلاق اسلامی را نیز مد نظر داشته باشند.
وی با اشاره به نقش مهم هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی در انتخابات افزود: پای بندی به قانون، رعایت بی طرفی و امانت داری باید مدنظر تمام عوامل انتخابات در شهرستان باشد.
رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان آران و بیدگل با تاکید بر برخورد با هر گونه تخلف انتخاباتی اظهار داشت: رعایت قانون، اخلاق و نیز عدم اعتماد به افراد سودجو و فرصت طلب در ایام انتخابات توسط ستادهای انتخاباتی ضروری بوده و با هرگونه تخلفی بر اساس قانون رفتار خواهد شد.
فرماندار آران و بیدگل کار هیات اجرایی را بسیار مهم و حساس خواند و افزود: در فرصت باقیمانده تا انتخابات سعی شود شعبه های اخذ رای توسط هیات های اجرایی بررسی شده تا نواقص آنها اصلاح و تجهیزات مورد نیاز شعب آماده شوند.
وی با اشاره به انتخابات الکترونیکی شورای شهرآران و بیدگل گفت: عوامل آموزش دیده در اجرای مانور انتخابات الکترونیک به منظور آشنایی شهروندان با روند رای گیری با صندوق های الکترونیکی اخذ رای در چند نقطه پرتردد شهر استقرار یافته و به راهنمایی شهروندان می پردازند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.
مرکز شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان، در فاصله شش کیلومتری شهرستان کاشان و 215 کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.