به گزارش خبرنگار ایرنا، سید حسین هاشمی روز یکشنبه در نشست مشترک هیات نظارت بر انتخابات با فرمانداران شهرستان های تابعه استان تهران افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند «این انتخابات هم برای امنیت کشور بسیار مهم است و هم برای آینده ایران»، روز 29 اردیبهشت با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای شکوه انتخابات کامل خواهد شد.
وی اظهار کرد: تجربه بسیار خوبی از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند94 داریم، وقتی هدف انسان اجرای مر قانون ، صیانت از آرای مردم و حفظ حق الناس باشد به طور طبیعی کارها به خوبی پیش می رود.
هاشمی با بیان اینکه هر کدام از ما حق داریم به نامزد مورد نظر خود رأی دهیم تصریح کرد: این عهد را بین خود و خدا می بندیم که با امانتداری در روند انجام وظایف مربوط به برگزاری انتخابات عمل کنیم.
استاندار تهران تصریح کرد: خوشبختانه اعتماد و تعاملی که میان دستگاه ها وجود دارد کار ما بسیار راحت کرده و به طور حتم هیچ کس دین و آخرت خود را نمی فروشد و اگر اعمال ما به هر دلیلی در این دنیا از دیدگان پنهان بماند از منظر خداوند پنهان نخواهد ماند.
وی خطاب به فرمانداران و اعضای هیات نظارت بر انتخابات استان تهران ابراز امیداوری کرد که انتخابات با همان نیت خیری که دارد هرچه شفاف تر، امن تر و با شکوه بیشتر در برابر چشمان دشمنان انقلاب و مخالفان نظام اسلامی برگزار شود.
استاندار تهران با تاکید تاخیر در آغاز فعالیت شعب اخذ رای در روز انتخابات منجر به تذکر کتبی فرمانداران می شود خاطرنشان کرد: فعالیت تمای شعب اخذ رای راس ساعت 8 صبح روز جمعه 29 اردیبهشت ماه آغاز می شود.
هاشمی گفت: فرمانداران باید با رعایت بیطرفی کامل و تاکید بر اجرای دقیق قانون، زمینه برای حضور حداکثری و باشکوه مردم در پای صندوق های رای را فراهم کنند.
استاندار تهران تاکید کرد: راه اندازی کارناوال و کاروان های تبلیغاتی براساس قانون ممنوع است و تجمع مقابل ستاد های انتخاباتی نیز تنها با مجوز و هماهنگی دستگاههای مسئول مجاز است.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی 29 اردیبهشت به صورت همزمان برگزار می شود.
خبرنگار: سید جواد آل داود - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/7243**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.