اسماعیل بیات روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فرد اصلح برای مسئولیتی که نامزد آن سمت شده باید برنامه علمی و عملی داشته باشد و آن را به مردم ارائه دهد، مردم نیز بر اساس همین موضوع به افراد رای دهند.
بیات با بیان اینکه دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی استفاده می کند، گفت: حضور مردم پای صندوق های رای، برنامه ریزی های جبهه استکبار را خنثی کرده و موجب سربلندی ملت ایران در عرصه های بین المللی می شود.
فرماندار ایجرود با تبیین اهمیت مشارکت مردم در انتخابات، تصریح کرد: این مشارکت در واقع تکریم و پاسداشت آرمان های نظام اسلامی است، نمود مردم سالاری دینی است، چرا که تصمیم گیری در امور مختلف با رای مردم انجام می شود.
وی اظهار کرد: هر رای مردم در صندوق های رای را می توان لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب، مانعی در برابر سوء استفاده دشمن و مقابله با جبهه استکبار تعبیر کرد.
فرماندار ایجرود با اشاره به مولفه نامزدهای ریاست جمهوری، تاکید کرد: داشتن سابقه انقلابی و قانون گریز نبودن آنها مهمترین مولفه هایی است که باید به آن در زمان انتخاب اصلح توجه شود.
بیات با تبیین تبعات مشارکت کم مردم در انتخابات، گفت: داشتن پشتوانه مردمی کم، باعث ضعف در تعاملات بین المللی ایران با سایرین خواهد شد و این موضوع هیچگاه در شان ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران نیست.
به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت جاری برگزار خواهد شد.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.