به گزارش خبرنگار ایرنا ماشاالله حیدری مقدم عصر شنبه در گردهمایی حامیان روحانی در ستاد مرکزی شهرستان سلسله افزود: در تمامی مناظره های انتخاباتی برگزار شده نامزدهای ریاست جمهوری نتوانسته اند نقطعه ضعفی از روحانی بگیرند و رقبای سیاسی وی تنها به بیراهه رفته اند.
وی با بیان اینکه دولت روحانی دولت حفظ کرامت انسانی و آزادی بیان است، اظهار کرد: روحانی در شرایطی دولت را تحویل گرفت که تحریم ها و قطعنامه های پیاپی شرایط و عرصه را برای ملت ایران دشوار کرده بود و دولت روحانی طی این چهار سال به بازسازی ویرانه های باقی مانده از دولت قبل پرداخت.
حیدری مقدم با تاکید بر اینکه دولت روحانی برجام را به فرجام رساند، خاطرنشان کرد: برجام سایه جنگ را از کشور برداشت و ملت ایران توانستند با گفت و گو و مذاکره به موفقیت، ثبات و آرامش برسند.
وی با اشاره به وعده های برخی نامزدهای ریاست جمهوری گفت: بعضی از نامزدهای ریاست جمهوری وعده ایجاد پنج میلیون شغل و رشد اقتصادی 26 درصدی را در کشور می دهند در حالیکه هنوز بزرگترین کشورهای دنیا اینچنین رشد اقتصادی نداشته اند.
وی افزود: دولت در آغاز کار خود با رکود 40 درصدی و رشد اقتصادی منفی 9.1 درصدی در سال 92 مواجه بود در حالیکه رشد اقتصادی کشور در دولت یازدهم در سال 95 به مثبت هشت رسید.
این فعال سیاسی با اشاره به افزایش میزان صادرات غیر نفتی و پیشرفت های عرصه کشاورزی به عنوان دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید تصریح کرد: کشور ایران در دولت قبل مانند قطاری بود که از روی ریل خارج شده و در دره ای سقوط کرده بود که در حال حاضر به برکت خدمات مفید دولت تدبیر و امید اکنون به روی ریل خود بازگشته است.
وی تاکید کرد: بر همه ما واجب است تا با راهنمایی یکدیگر در انتخابی درست و شایسته، کشور را از مسیر درست و رو به پیشرفتی که در حال حرکت است، خارج نکنیم.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت جاری در سراسر کشور برگزار می شود.
7265/3022
خبرنگار: زهرا جمشیدی نسب ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.