به گزارش ایرنا، رضا گروسی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: تا پایان سال جاری، 50 نقطه از این نقاط با نصب علائم، تابلوی هشدار دهنده و نصب دوربین آشکارسازی می شوند.
گروسی اضافه کرد: قزوین با وجود آن که یک درصد خاک کشور را تشکیل داده است ولی بار 15 درصد ترافیک کشور را بر دوش می کشد بنابراین مدیریت و کنترل حوادث در ایام نوروز به تمهیدات ویژه همه دستگاه های اجرایی ذیربط از قبیل پلیس راه،هلال احمر و حمل و نقل جاده ای نیازمند است.
این مسئول همچنین از افزایش تعداد آمبولانس های فوریت پزشکی در استان خبر داد و گفت: 20 دستگاه آمبولانس از نوع بنز به مجموعه اورژانس اضافه شده است و با این اتفاق، خدمات دهی به مسافران و همشهریان در نوروز 96 ارتقا خواهد یافت.
وی با بیان اینکه در سال جاری فعالیت های گسترده ای برای ارتقای توان امدادی استان صورت گرفته است،ادامه داد: در همین رابطه، یک دستگاه بالگرد با 500 میلیارد ریال اعتبار خریداری و مورد بهره برداری قرار گرفت.
این مسئول اضافه کرد: در سال جاری همچنین پنج پایگاه دیگر به مجموعه امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اضافه شد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین یادآور شد: تیم واکنش سریع امداد نیز در استان تشکیل شده و آماده حضور در ماموریت های مختلف است.
گروسی در پایان خاطرنشان کرد: طرح ساماندهی ترافیک نوروزی از فردا چهارشنبه در مسیرهای ارتباطی قزوین کلید می خورد و تا پایان تعطیلات، دستگاه های مدیریت بحران،راهداری و حمل و نقل جاده ای، فوریت های پزشکی و پلیس راهور و ناجا به طور کامل در در این زمینه در آماده باش خواهند بود.
6101* 3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی** انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.