علی خان پایه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خط تعمیر و نوسازی 43 کیلومتر از سیستم های روشنایی ورودی شهرها، خط کشی 650 کیلومتر از محورهای مواصلاتی، نصب یکهزار و 600 تابلوی راهنمایی و رانندگی در جاده های اصلی، شست و شوی تابلوهای راهنما در 120 کیلومتر از محورهای حوزه استحفاظی استان برای ایمنی راههای استان صورت گرفته است.
خوان پایه، نصب 20 چراغ چشمک زن خورشیدی در 20 نقطه حادثه خیز و پرتصادف، جمع آوری 400 تابلوی معیوب در محورهای اصلی، پاکسازی 60 کیلومتر از ورودی شهرهای استان و جمع آوری، نصب و تعمیر گاردریل در 2هزار نقطه از محورهای واقع شده درحوزه استحفاظی استان را از مهمترین اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برای کاهش تصادفات جاده ای برشمرد.
وی گفت: در بخش فرهنگی و اطلاع رسانی نیز بیش از 200 بنر تبلیغی، هشداری و بازدارنده، برپایی چادرهای استقبال در مبادی ورودی شهرها، چاپ 500 نسخه دفترچه از خدمات حمل و نقل و پخش بیش از 150 مورد زیرنویس تلویزیونی از شبکه استانی برای داشتن سفری ایمن برای گردشگران نوروزی انجام شده است.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: در حوزه برون شهری 13 پایگاه ثابت و سیار با حضور 204 نفر امدادگر به همراه 13 دستگاه آمبولانس و 20 دستگاه خودروی امدادی، نجات و رهاسازی برای ارائه خدمت به مسافران نوروزی تدارک دیده شده است.
وی گفت:در حوزه درون شهری استان هم 14 اکیپ نوروزی برای راهنمایی مسافران و امدادرسانی به آنان در شهرهای مختلف استان برپا می شود.
رئیس کمیته نظارت و تنظیم بازار ستاد سفرهای نوروزی استان نیز از ذخیره سازی 200 تن مرغ و 40 تن گوشت قرمز منجمد برای تامین نیازهای مردم در ایام نوروز خبر داد و گفت: علاوه بر این 200 تن سیب زرد و قرمز و 314 تن پرتقال به همین منظور ذخیره سازی شده است.
استان کهگیلویه و بویراحمد با داشتن یک درصد مساحت ایران نزدیک به 700 هزار نفر جمعیت دارد.
این استان چهار فصل در طول سال به ویژه ایام نوروز میزبان میلیونها نفر از هموطنان است.
خبرنگار: مسعود علیزاده**انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
1662 /8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.