به گزارش روز یکشنبه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی، ابراهیم نصری افزود: در ایام اجرای طرح نوروزی، عبور و مرور انواع موتورسیکلت در تمام آزادراه ها و بزرگراه ها و همچنین تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای کامیون ها و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی دارای مجوز از پلیس راهور ناجا، در تمام محورهای برون شهری استان ممنوع است.
وی افزود: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در روز 13 فروردین ماه در تمام محورهای برون شهری خراسان رضوی ممنوع خواهد بود.
نصری اضافه کرد: تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت 12 تا 22 روز 26 اسفندماه و از ساعت 8 تا 22 روزهای 27 تا 30 اسفندماه و همچنین روزهای 12 و 14 فروردین ماه 96 در محورهای مشهد به قوچان، مشهد به سبزوار و مشهد به تربت حیدریه ممنوع است.
وی گفت: حمل و نقل محمولات ترافیکی که از قبل پروانه عبور دریافت کرده اند، در تمام راه های اصلی برون شهری از ساعت 14 روز 25 اسفندماه تا ساعت 7 ششم فروردین ماه و از ساعت 7 دهم فروردین ماه تا ساعت 6 صبح 15 فروردین ممنوع خواهد بود و تنها در روزهای ششم تا نهم فروردین ماه 96 حمل محموله های ترافیکی اضطراری دارای ضرورت، بر اساس تشخیص مراجع صادر کننده مجوز امکان پذیر است.
نصری خاطر نشان کرد: ورود و تردد تمام خودروهای حامل مواد سوختی در خراسان رضوی از ساعت 7 روز 26 اسفندماه تا ساعت 7 روز یکشنبه 6 فروردین و همچنین از ساعت 7 روز 11 فروردین تا ساعت 24 روز 14 فروردین ماه 96 ممنوع است و این خودروها در ایام مجاز فقط در ساعات روز مجاز به تردد بوده و در ساعات شب ملزم به توقف در محل های ایمن بین راهی هستند.​
خراسان رضوی 20 هزار و 483 کیلومتر راه دارد که شش هزار و 331 کیلومتر آن بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر راه روستایی است.
3221/6012 خبرنگار: ناصر اسدزاده هروی** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.