به گزارش ایرنا،هوشنگ بازوند روز چهارشنبه درجلسه مشترک کارگروه گردشگری و ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان لرستان درسالن جلسات استانداری افزود: در ایام نوروز بهای بلیط سایت های گردشگری و امکان مذهبی نباید افزایش پیدا کند.
وی افزود: روح حاکم بر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی باید همچنان مانند سنوات گذشته برای معرفی لرستان به عنوان مقصد گردشگری باشد و دستگاههای اجرایی استان باید همکاری لازم را با این ستاد داشته باشند.
وی ادامه داد: نمازخانه های بین راهی، سرویس های بهداشتی مجتمع ها و پمپ بنزین های سطح استان باید تجهیز و ساماندهی شوند.
وی بیان کرد: فرمانداران با همکاری شهرداری ها در ورودی شهرهای استان باید ستادهای استقبال از مهمانان نوروزی را راه اندازی کرده و از آنها با اهدا هدایا در هنگام سال تحویل استقبال کنند.
بازوند ادامه داد: در ایام نوروز امسال سه بازرس ویژه استانداری لرستان کار نظارت بر عملکرد دستگاههای اجرایی استان را مانند سال گذشته به عهده خواهند داشت.
وی گفت: دستگاههای اجرایی باید همکاری لازم را با سخنگوی ستاد داشته و برنامه های خود را به او ارائه دهند.
وی افزود: نیروی انتظامی باید امنیت گردشگران را در ایام نوروز فراهم کند و ایجاد آرامش را در معابر در الویت قرار دهد.
وی همچنین وجود پلیس نامحسوس را در جاده های استان برای کاهش تصادف ضروری دانست و گفت: دستگاه های اجرایی در این زمینه با پلیس راهور هماهنگی لازم را انجام دهند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در ادامه گفت: 12 اکیپ بیش از 13 هزار و 750 کیلومتر از محورهای استان را لکه گیری آسفالت کرده اند.
علی زندی فر با اشاره به خط کشی بیش از 700 کیلومتر از جاده های استان افزود: بیش از یکهزار تن آسفالت سرد بین شهرستانهای مختلف استان برای عملیات لکه گیری جاده ها توزیع شده است.
شهردار خرم آباد در ادامه افزود: برگزاری تورهای گردشگری رایگان برای مسافران نوروزی از برنامه های شهرداری خرم آباد در ایام نوروز است.
یحیی عیدی بیرانوند ادامه داد: همچنین دو جشنواره غذای خیریه نیز در ایام نوروز در خرم آباد برگزار می شود.
وی گفت: متکدیان از سطح شهر خرم آباد به صورت کامل جمع آوری شده اند.
3210
خبرنگار: محمد یاراحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.