فرماندار آبیک اعلام کرد: در هفته دولت امسال ۷۲ طرح عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و خدماتی در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

در هفته دولت امسال ۷۲ طرح عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و خدماتی در شهرستان آبیک با ۳۹۸ میلیارد و ۴۵۴ میلیون تومان اعتبار و اشتغالزایی ۸۱۸ نفر به شکل مستقیم و ۷۲۵ نفر غیر مستقیم به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش جماران، شهرام احمد پور با بیان اینکه دولتمردان وظیفه خطیر خدمت رسانی به مردم را برعهده دارند، افزود: در کنار شرایط سخت اقتصادی، شیوع ویروس کرونا نیز بسیاری از مشاغل و معیشت مردم را تحت تاثیر قرارداد و شرایط سختی را حاکم کرد اما تلاش دولت کم اثر ساختن مشکلات بوده است.

وی اظهار داشت: رمز پیروزی و اقتدار ایران اسلامی، همدلی و همراهی مردم با نظام و دولت است و تمامی انقلابها در جهان متعلق به قشر خاصی است اما انقلاب اسلامی ایران با حمایت همه اقشار  و متکی به اراده و آرای مردم به نمونه ای بی بدیل در جهان تبدیل شده است.

این مسئول تاکید کرد: با همدلی، همراهی و انسجام بار دیگر این شرایط سخت را پشت سرخواهیم گذاشت.

فرماندار آبیک در ادامه با اشاره به طرح های قابل افتتاح در این شهرستان در هفته دولت،افزود: ۶ پروژه صنعتی و تولید در کاسپین یک با اعتبار ۳۳۴ میلیارد تومان، پنج پروژه در بخش کشاورزی شامل آبیاری نوین، گلخانه و دامداری با اعتبار ۲۴ میلیارد تومان، افتتاح سالن ورزشی یانس آباد با اعتبار هفت میلیارد تومان از جمله این طرح هاست.

احمدپور ادامه داد: افتتاح ۱۱ پروژه برق رسانی شامل احداث شبکه، اصلاح شبکه و احداث دستگاه پست هوایی با اعتبار ۲ میلیارد تومان، افتتاح چهار پروژه آبفا شامل توزیع  شبکه روستایی و حفر و تجهیز یک حلقه چاه شهری با اعتبار ۲ میلیارد تومان و افتتاح ۱۲ پروژه گاز رسانی به واحدهای صنعتی، تولیدی و کشاورزی با اعتبار ۲ میلیارد تومان از دیگر طرح های افتتاحی در هفته دولت است. 

وی خاطرنشان کرد: بهره برداری از پروژه های آب منطقه ای با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، اجرای ۹ طرح منابع طبیعی با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان استفاده از سهم مالیات ارزش افزوده پرداختی شهرداری ها با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان و سهم مالیات ارزش افزوده پرداختی بخشداریها با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان از دیگر طرح های قابل بهره برداری هفته دولت در این شهرستان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.