هدایت اله جمالی پور در حاشیه آغاز توزیع ۲۲ هزار بسته غدایی بین نیازمندان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به گسترش ویروس کرونا و ادامه دار بودن مراحل مبارزه با این ویروس بخش‌های زیادی از جامعه بخصوص اقشار ضعیف دچار مشکل شدند که نیازمند کک هستند.

وی افزود: مقام معظم رهبری با نگاه پدرانه خود در نیمه شعبان فرمان برگزاری رزمایش مومنانه را بخصوص در ماه مبارک رمضان صادر کردند که این کار برگرفته از آموزه‌های دینی در کمک به نیازمندان است که بسیاری نیز از آن استقبال کردند.

استاندار قزوین تصریح کرد: در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در استان نیز ستاد اجرایی کمک‌های مومنانه با حضور تمامی دستگاه‌ها و نهادها اعم از استانداری، سپاه و بسیج، ائمه جمعه و جماعات، خیرین و بخش خصوصی تشکیل شد تا کارها با نظم خاصی انجام شود.

جمالی پور یادآور شد: از زمان تشکیل ستاد رزمایش مومنانه در استان فعالیت و اقدامات بسیار ارزنده‌ای در جهت کمک به آسیب دیدگان از ویروس کرونا در بخش‌های مختلف انجام شده است و این کارها همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: به دلیل شیوع کرونا بسیاری از مشاغل بخصوص مشاغل فصلی تعطیل شد که باید برای تأمین خسارت و معیشت این گروه فکری می‌شد و امروز در تبعیت از فرمان رهبری معظم با همراهی سپاه و بسیج و بخش خصوصی ۲۲ هزار بسته سبد غذایی در بین اقشار کم درامد توزیع می‌شود.

استاندار قزوین گفت: سبد غذایی در میان اقشار آسیب دیده که تحت پوشش هیج نهاد حمایتی نیستند توزیع می‌شود.

وی ضمن تقدیر از مشارکت فعالانه خیرین و بخش خصوصی تاکید کرد: با توجه به اینکه کمک به نیازمندان در ماه رمضان در دو مرحله دیگر انجام خواهد شد از خیرین و فعالان بخش خصوصی درخواست می‌کنیم در مراحل بعدی هم مشارکت فعالانه داشته باشند.

جمالی پور یادآور شد: اگر هر ایرانی در ماه رمضان ۱۰ هزار تومان کمک کنند رقم قابل توجهی برای کمک به محرومان و آُسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا جمع آوری می‌شود.

وی گفت: انتظار داریم هر شهروند قزوینی هم ده هزار تومان و هر کارمند ۲ روز و مدیران ۳ الی ۵ روز به نیازمندان اختصاص دهند تا بتوانیم بخشی از مشکلات معیشتی نیازمندان را حل کنیم.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.