به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود محمودی عصر پنجشنبه در مراسم توزیع کمک‌های معیشتی در کنگان اظهار داشت: رزمایش مواسات در راستای دستور مقام معظم رهبری رزمایش کمک‌های مومنانه به صورت ملی اجرا شده است

امام جمعه کنگان اضافه کرد: از آحاد مردم و عوامل اجرایی ستاد رزمایش مواسات از خیرین، مؤسسات خیریه، دستگاه‌های اجرایی، دستگاه‌های امدادی، سپاه و بسیج که در این رزمایش حضور مؤثر دارند قدر دانی می‌کنیم.

رئیس قرارگاه رزمایش مواسات کنگان افزود: رزمایش مواسات با رمز یا صاحب الزمان، لبیک یا صاحب الزمان، لبیک یا امام آغاز خواهد شد، در این مرحله سه هزار بسته معیشتی و بهداشتی به نیازمندان شهرستان کنگان اهدا خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان کنگان و دبیر قرارگاه رزمایش مواسات شهرستان کنگان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: در راستای فرمان ولی امر مسلمین مبنی بر رزمایش کمک مومنانه به هموطنان آسیب دیده کرونا و نیازمندان جامعه، بسیجیان شهرستان کنگان همزمان با سراسر کشور و با همکاری نهادها و سازمان‌ها به این امر لبیک گفتند.

سرهنگ اسماعیل تاجیک افزود: بسیجیان شهرستان کنگان در ماه رمضان به یاری نیازمندان آمدند و در مرحله اول این رزمایش ۴۰ پایگاه مقاومت بسیج شهرستان کنگان در سه محور جمع آوری کمک‌ها، شناسایی نیازمندان و توزیع بسته‌های غذایی و بهداشتی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.