حجت الاسلام علی کنگرلو روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: محوریت فعالیت‌های ماه مبارک رمضان شامل، آموزش‌های ویژه قرآن در فضای مجازی توسط موسسات وخانه های قرآنی توجه به ظرفیت نوجوانان و جوانان  شهرستان ری است.
وی به فعالیت های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری در ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: استمرار کمک‌های هیئات مذهبی و گروه‌های جهادی در طول ماه مبارک رمضان، توجه ویژه به مناسبت‌های مهم ماه رمضان و توجه به کارکردهای مساجد برای عبور از بحران کرونا، مهمترین اقدامات و برنامه ها در ماه مبارک رمضان به شمار می‌رود.
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری عنوان کرد: ماه رمضان ماه تبلیغ است و با توجه به شرایط امروز کشور فعالیت های تبلیغی به روش های دیگری انجام می شود.
وی با اشاره به اینکه فضای مجازی فرصتی برای تبلیغ در شرایط امروز است، خاطر نشان کرد: فعالیت های تبلیغی باید مهندسی شده و بر اساس شرایط روز جامعه باشد.
وی یادآور شد: کمک مومنانه در راستای مواسات اعلام شده از سوی مقام معظم رهبری در محلات، شهر و روستا به همت و کمک همه مردم و گروه‌های تبلیغی و مذهبی آغاز شده و در ماه مبارک رمضان به نقطه مطلوب می‌رسد.
کنگرلو گفت: فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی و مسجد مجازی در فضاهای مختلف مجازی در حال شکل‌گیری است و آموزش‌های مجازی، صلحه ارحام مجازی و انجام مراسم و اعمال ویژه ماه مبارک رمضان در فضای مجازی با قدرت و قوت بیشتری انجام می‌شود.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) در حدود یک میلیون نفر جمعیت دارد و در جنوب تهران واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.