به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از ساری استاندار مازندران در اجلاسیه استانی نماز با بیان این که حضور در همایش نماز برای انسان مایه سعادتمندی، توفیق و موجب فخر است، یاد آور شد: باید همراه با برگزاری جلسات و جشنواره ها برای توسعه فرهنگ نماز در عمل نیز نشان دهیم که به این معنا پایبندیم و با همه ظرفیت به این فریضه می پردازیم.
 محمد اسلامی، بر ضرورت شرکت کارکنان دستگاه های اجرایی و ارباب رجوع در نماز جماعت تاکید کرد و خاطر نشان ساخت: ستاد اقامه نماز رسالت دارد تا ظرفیت حضور در نماز را گسترش دهد و نباید نمازخانه یا مسجدی فاقد امام جماعت داشته باشیم و باید برای حل این مساله همه با هم تلاش کنیم و جدیت بخرج دهیم.
مقام عالی دولت در مازندران با بیان این که اقامه نماز در هر سه وعده در مساجد بسیار زیبنده است، گفت: نماز جماعت حتی با حضور کمترین افراد می تواند در مساجد استان برپا شود.
اسلامی با بیان اهمیت و جایگاه نماز جماعت گفت : باید فضا و محیط را برای برپایی نماز جماعت مهیا کنیم و از ظرفیت خیرین برای گسترش نماز و تمهید فضای مورد نیاز برای اقامه نماز به نحو شایسته بهره ببریم.
استاندار با تاکید بر این که باید فضاهای اقامه نماز در ادارات و محلات فراهم شود، تصریح کرد: صدای اذان شفای جان انسان است و باید از همه فضاها در استان به گوش برسد.
وی با بیان این که انجام فریضه اول وقت نماز را به دستگاه های اجرایی، فرماندارن و بخشداران ابلاغ کرده ایم، عنوان داشت: فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر این که به نماز نگویید وقت کار است به کار بگویید وقت نماز است را باید در عمل تحقق ببخشیم.
استاندار با اشاره به این که دشمن از دشمنی خود برای نابودی اسلام و قرآن هرگز حیا نمی کند و دست از دشمنی با ما برنخواهد داشت، اظهار داشت: امروز میزان حضور در فضای مجازی بیش از فضای حقیقی است و نمی شود از آن غفلت نمود یا با آن مقابله کرد بلکه باید آن را تصرف نمود و از این ظرفیت در جهت غنای فرهنگ جامعه استفاده کرد.
نماینده عالی دولت در مازندران، تاکید کرد: کم هزینه ترین اقدام بهره گیری از فضای مجازی است چرا که می توان در آن اقدامات گسترده و تاثیر گذار انجام داد و نباید از این جبهه آسیب ببینیم.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 800458
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.