به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، محمد اسدالهی صبح امروز در جمع مدیران اداری شهرستان با بیان اینکه نظارت دقیقتری بر توزیع اعتبارات خواهم داشت، افزود: مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان؛ تلاش بیشتری برای جذب اعتبارات و مطالبه حقوق مردم داشته باشند.

وی ادامه داد: قبل از آمدن به لامرد در این فکر بودم که با پتانسیل‌های موجود در لامرد باید به مرکز استان کمک کنیم اما در بازدید از روستاها اینطور مشاهده نشد و باید از استان بخواهیم که در توسعه روستاها و محرمیت زدایی کمک کنند.  

اسدالهی با بیان اینکه به هیچ عنوان اجازه نمی دهم که قوانین و نظم اداری زیرپا گذاشته شود،  گفت: مدیران کل استانی؛ حق انتخاب مدیر جدید را دارند اما باید به تایید نماینده عالی دولت در شهرستان برسد.

وی در ادامه گفت: با حمایت هیچ جناح سیاسی نیامده‌ام که با جناح سیاسی بروم و برای رسیدن به پست هرگز تلاش نکرده ام و مدیون هیچ گروه و جریان سیاسی نیستم.

سرپرست فرمانداری لامرد از مدیران خواست که مسائل سیاسی را به حوزه اداری وارد نکنند و تنها در خدمت به مردم تلاش کنند و افزود: افرادی را برای حوزههای سیاسی انتخاب می کنم که سیاست های دولت را قبول داشته باشند و شک نکید اگر مسئولی در حوزه سیاسی تندروی کند، فورا عزل می شود.

اسدالهی با تاکید بر اینکه آرامش و امنیت کشور مدیون خون شهدا و ولایت فقیه است، گفت: مدیران، دهیاران و شوراها به ایجاد و حفظ شور و نشاط و فعال کردن حوزه های عمرانی و فرهنگی توجه داشته باشند.

اسدالهی با اشاره به اینکه مدیران در سفر به بخش ها و روستاها به قول ها پایبند باشند و به آنها عمل کنند، افزود: مدیران اداری تحت تاثیر فضای مجازی قرار نگیرید و بیایید در بین مردم و واقعیت ها را ببینید و مشکلات مردم را پیگیری کنید. 

وی ضمن توصیه به اصحاب رسانه در ایجاد آرامش و امید در جامعه، اظهار کرد: خبرنگاران در انعکاس پتانسیلهای لامرد و خدمات دولت تلاش کنند و مردم را ناامید نکنند.

سرپرست فرمانداری از مدیران اداری خواست تا با سرمایه گذاران همکاری داشته باشند و مشکلات در حوزه سرمایه گذاری را گزارش دهند.

اسدالهی در ادامه با بیان اینکه مدیران اداری از توان نماینده مردم در مجلس برای توسعه و پیشرفت شهرستان استفاده کنند ، گفت: دلگرمی مردم برای ما پشتیبانی است و اگر با مردم صادق باشیم ، آنها هم با ما صادق هستند.

وی در پایان گفت: ارزیابی مدیران بصورت  هر شش ماه یکبار انجام می شود و مدیرانی که خوش فکر و خالق ایده هستند را تجلیل می کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.