معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری مازندران گفت:چنانچه مدیران کل دستگاه های اجرایی حل مشکلات را به صورت شهرستان محور در نظر بگیرند حل مشکلات در سطح استان سهل تر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،حسن خیریانپور صبح امروز در دهمین جلسه شورای اداری مازندران در سالن شماه یک استانداری با تشریح روز شمار هفته به روز کتاب ،کتابخوانی اشاره و ترویج فرهنگ کتابخوانی بنا به فرامین مقام معظم رهبری تاکید کرد و اظهار داشت: لازم است تا ساخت کتابخانه در راستای ترویج و توسعه فرهنگ کتابخانی نهادینه شود.

وی با اشاره در پیش بودن هفته وقف این امر را یکی از سنت های مهم دین دانست و افزود: اگر این فرهنگ در جامعه توسعه و تعمیم یابد می تواند در حوزه های مختلف نظیر توسعه عمران و آبادی ،آموزش و کمک به محرومان اثر گذار باشد.

معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری مازندران به سالروز  تشکیل روز بسیج و مستضعفان در پنجم آذرماه اشاره کرد و گفت:بسیج یک نهاد برخاسته از بطن انقلاب اسلامی است و اگر این فرهنگ  که با انقلاب اسلامی شکل گرفته گسترش پیدا کند شاهد ایمن سازی اقشار مختلف خواهیم بود و تاکید بر اینکه بسیج نهادی بازدارنده در مقابل هجمه های دشمنان است.

وی با تاکید بر اینکه گره گشایی مشکلات مردم باید در سرلوحه اقدامات مدیران قرار گیرد ،افزود: با توجه به اینکه 102 مورد از امورات به مدیران دستگاه های اجرایی تفویض اختیار شده است بنابراین ضرورت دارد تا مدیران از این فرصت به خوبی بهره گیری کنند.

خیریانپور ادامه داد: چنانچه مدیران کل دستگاه های اجرایی حل مشکلات را به صورت شهرستان محور در نظر بگیرند حل مشکلات در سطح استان سهل تر خواهد شد.

وی گفت: در حال حاضر تنظیم بودجه سال 97 را در پیش داریم بنابراین مدیران با رایزنی وزارتخانه های مربوط به خود پیشنهادات اولویت دار را مد نظر قرار دهند.

خیریانپور با تاکید بر جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی در راستای تولید و اشتغال در ادامه شعار سال مقام معظم رهبری ،افزود: از سرمایه های خرد در سطح استان نیز غفلت نکنیم.

وی ادامه داد:با نزدیک شدن به فصل زمستان و بارش باران ،شهرداران و فرمانداران در سطح استانها و شهرستانها تمهیدات لازم را برای پیشگیری و مدیریت بحرانهای احتمالی مد نظر داشته باشند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.