علیرضا زمانزاده روز شنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی بشرویه افزود: بر اساس تاکیدهای مقام معظم رهبری و همچنین ابلاغیه های ستاد اقتصاد مقاومتی کشور دستگاه های اجرایی و همه نهادها در دو حوزه اشتغال و اقتصاد مقاومتی باید عملکرد قابل قبولی داشته باشند.
وی ادامه داد: متاسفانه فرهنگ کار و تلاش در جامعه ما در حال کم رنگ شدن است و ایجاد بستر مناسب و سوق دادن افراد به سمت ایجاد اشتغال باید توسط همه سیستم مدیریتی و اجرایی صورت پذیرد.
زمانزاده تاکید کرد: دستگاه های اجرای صرفا نباید فقط فعالیت های خود را در حوزه وظایف ابلاغی و سازمانی خود محدود کنند بلکه با تلاش در عرصه اقتصاد مقاومتی باید مانند بازوانی توانا برای شکوفایی اشتغال و چرخه اقتصاد جامعه عمل کنند.
وی با تاکید بر رسیدگی به وضعیت روستاهای کم برخوردار و محروم اضافه کرد: باید با انجام اقداماتی ریشه ای و هدفمند ماندگاری افراد در روستاها را تضمین کرد.
به گزارش ایرنا، فرماندار بشرویه اظهار کرد: در کنار ایجاد زیر ساخت های اولیه در روستاها نظیر راه، آب، برق و گاز به مهم ترین موضوعی که باید توجه داشت ایجاد زمینه اشتغال ساکنان روستاها است.
زمانزاده بخش اقتصاد مقاومتی را کارآمدترین راه برای ایجاد اشتغال به ویژه در روستاها دانست و گفت: با رونق اشتغال و شکوفایی اقتصاد خانواده های روستایی، سطح کمی و کیفی فعالیت های اقتصادی آنان به ویژه در زمینه کشاورزی و دامداری نیز ارتقا می یابد.
وی گفت: سایر ادارات و دستگاه های اجرایی در شش ماهه باقیمانده از سال باید در زمینه اقتصاد مقاومتی و ایجاد فرصت های شغلی عملکرد قابل قبولی را ارایه کنند.
شهر بشرویه در 300کیلومتری شمال غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
*7550*6054*خبرنگار- نرگس سینایی* انتشار -پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.