به گزارش خبرنگار ایرنا، هوشنگ بازوند روز شنبه در آئین صبحگاه نیروی انتظامی استان کرمانشاه که در محل ستاد فرماندهی استان برگزار شد، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت و اظهار داشت: کارکنان خدوم این نیرو وظایف سنگین و خطیری را برعهده دارند.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی مظهر امنیت و اقتدار کشور است، از آن ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و حکومت یاد کرد که با تلاش های شبانه روزی خود آسایش خاطر را به افراد جامعه می بخشند.
بازوند، روحیه شهادت طلبی و ایثارگری را یکی دیگر از خصایص کارکنان انتظامی برشمرد و افزود: روزی نیست که در ان از مجاهدت سبزپوشان نیروی انتظامی مطلبی نشنویم.
استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اشتغال و تولید، اظهار کرد: جامع عمل پوشاندن به منویات رهبری مستلزم وجود زیرساخت هایی است که باید در جامعه ایجاد شود.
وی گفت: برای ایجاد اشتغال و افزایش تولید در کشور نیاز به حضور سرمایه گذار است و آن ها نیز حاضر به این کار نمی شوند مگر اینکه امنیت کافی وجود داشته باشد.
بازوند افزود: نیروی انتظامی می تواند با ایجاد امنیتی پایدار به حضور هرچه بیشتر سرمایه گذاران کمک و شرایطی فراهم کند که در کشور شاهد رونق تولید و اشتغال باشیم.
وی در پایان از حضور در جمع کارکنان نیروی انتظامی ابراز خرسندی و برای آنان آرزوی موفقیت کرد.
در پایان مراسم نیز از خانواده برخی شهدای انتظامی استان و تعدادی از جانبازان و بازنشستگان نیروی انتظامی نیز با اهدای لوح و جایزه تجلیل شد.
فرماندهان نیروهای مسلح استان، عدالتخواه رئیس کل دادگستری و ماموستا ملا محمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه از جمله مسئولان حاضر در آئین صبحگاه نیروی انتظامی استان کرمانشاه بودند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.