امام جمعه کنگان با تشکر از آحاد مردم  این شهرستان، پایگاه‌های مقاومت بسیج و ناحیه مقاومت بسیج سپاه، موسسه‌ های خیریه، مراکز نیکوکاری و برخی دستگاه‌های همراه و همکار و خیران و مومنان گفت: اولین مرحله رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه در شهرستان کنگان برای امتثال دستور مقام معظم رهبری در این شهرستان اجرا شده‌است.
حجت الاسلام محمود محمودی افزود: رزمایش مواسات با رمز لبیک یا صاحب الزمان (عج) و لبیک یا امام آغاز شد.
وی عنوان کرد: در این مرحله افزون بر سه هزار بسته معیشتی و بهداشتی بین گروه‌های هدف در شهرستان کنگان توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج، موسسه‌های خیریه و مراکز نیکوکاری و نهادهای امدادی و برخی دستگاه‌ها توزیع خواهد شد.
فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) و دبیر قرارگاه رزمایش مواسات شهرستان کنگان گفت: فرمان مطاع ولی امر مسلمین جهان مبنی بر رزمایش کمک مومنانه به هموطنان آسیب دیده کرونا و نیازمندان جامعه، بسیجیان شهرستان کنگان همزمان با سراسر کشور و با همکاری نهادها و سازمان‌ها و اعضای قرارگاه به این امر لبیک گفتند.
سرهنگ اسماعیل تاجیک در ادامه افزود: بسیجیان شهرستان کنگان در ماه رمضان به یاری نیازمندان آمدند و در مرحله اول این رزمایش ۴۰ پایگاه مقاومت بسیج شهرستان کنگان در سه محور جمع‌آوری کمک‌ها، شناسایی نیازمندان و توزیع بسته‌های غذایی و بهداشتی فعالیت می‌کنند.
مرحله اول رزمایش مواسات با رمز "لبیک یا صاحب الزمان (عج) و لبیک یا امام" در مصلای کنگان بصورت نمادین برگزار و سپس بسته‌های معیشتی تهیه شده توسط اعضای قرارگاه برای توزیع بین گروه‌های هدف بارگیری شد.

مرحله دوم رزمایش مواسات شهرستان کنگان در نیمه ماه مبارک رمضان و همزمان با ایام ولادت کریم آل طاها امام حسن مجتبی علیه السلام برگزار خواهد شد.

همچنین ۲ راس دام همزمان با رزمایش توسط پایگاه بسیج محله منصور آباد و موسسه خیریه منتظران مهدی (عج) قربانی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.