به گزارش خبرنگار مهر، ستاد همدلی و کمک مومنانه استان قزوین در راستای لبیک به فرامین رهبر انقلاب برای کمک رسانی به آسیب دیدگان از بیماری کرونا و نیازمندان منتظر کمک‌های مردم خیر روز شنبه در استانداری برگزار شد.

در این نشست که عیسی قربانی معاون اقتصادی استانداری، سعید نبیل رئیس سازمان صمت، مریم بید خام مدیرکل امور اجتماعی استانداری و ابوالفضل طاهرخانی جانشین سپاه استان نیز حضور داشتند در خصوص تقویت همدلی برای جمع آوری کمک‌های مردمی در رزمایش کمک مومنانه بحث و تبادل نظر شد.

مهدی بخشنده در این نشست اظهار داشت: نقش بسیج مردمی در جمع آوری کمک‌ها و تأمین نیاز محرومان و آسیب دیدگان بی نظیر است و باید این مسیر تقویت شود.

وی افزود: در شرایط سختی که بسیاری از مردم و اصناف و فعالان اقتصادی از ویروس کرونا آُسیب جد ی دیده اند باید با کمک خیرین به یاری نیازمندان بشتابیم و بخشی از درد و رنج آنها را تسکین دهیم.

بخشنده تصریح کرد: کمک‌های بخش خصوصی و فعالان اقتصادی در رزمایش کمک مومنانه به صورت داوطلبانه است و همه ما در این شرایط احساس تکلیف می‌کنیم و با توجیه و اطلاع رسانی مناسب تلاش می‌کنیم در این کار خیر عده بیشتری را همراه خود کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین یادآور شد: امروز شرایط کشور حساس است و همه باید پای کار باشند تا از چالش ویروس کرونا عبور کنیم.

بخشنده در پایان مبلغ ۱۰۰ میلبیون تومان کمک نقدی از حساب خود به ستاد اهدا کرد.

همچنین پیش از این از سوی اتاق بازرگانی استان قزوین با همکاری فعالان اقتصادی بیش از یک میلیارد تومان کمک‌های نقدی برای آسیب دیدگان ناشی از کرونا جمع آوری شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.