‌به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری عیسی قبادی رئیس ستاد همدلی و کمک‌های مومنانه استان قزوین به همراه ابوالفضل طاهرخانی دبیر ستاد، سعید نبیل رئیس سازمان صمت، مهدی بخشنده رئیس اتاق بازرگانی استان و مریم بیدخام مدیرکل امور اجتماعی استانداری روز شنبه برگزار شد.

ابوالفضل طاهرخانی در این نشست که در استانداری برگزار شد اظهار داشت: شیوع این ویروس کرونا نشان داد همه انسان‌ها در برابر اراده خداوند عاجز هستند و با استعانت از پروردگار می‌توانیم بر مشکلات فائق آییم.

سرهنگ طاهرخانی گفت: از تلاش رسانه‌ها در اطلاع رسانی و کمک به نیازمندان تشکر می‌کنیم و امیدواریم در طرح مومنانه هم مشارکت همه جانبه داشته باشند.

وی تصریح کرد: از همه کادر درمانی و پزشکی استان که مهربانانه وارد مأموریت درمان شده اند تشکر و قدردانی می‌کنیم و در این میان بسیجیان نیز همچون یاری مهربان به کمک آمده اند تا در التیام آلام دردمندان مشارکت کنند.

جانشین سپاه صاحب الامر استان قزوین یادآور شد: سپاه و بسیج هم با مأموریت‌های غربالگری، کنترل معابر، توزیع اقلام بهداشتی و ارائه خدمات درمانی و کارهای تولید ماسک وارد اقدام جهادی شده اند و در ستاد همدلی و کمک‌های مومنانه نیز وارد مشارکت شده اند.

وی اظهار داشت: رزمایش بزرگ کمک مومنانه از ۲۳ فروردین اجرایی شد و در تداوم آن سه مرحله اجرایی می‌شود که فاز اول در ماه رمضان، فاز دوم در روز میلاد امام حسن مجتبی (ع) و مرحله سوم در عید سعید فطر برگزار می‌شود.

سرهنگ طاهرخانی بیان کرد: در همه شهرستان‌ها با مشارکت فرمانداران خیرین، بخش خصوصی، بسیج و تشکل‌ها کارهای خوبی شده و بیش از ۷۰۰ پایگاه بسیج در این طرح وارد کار می‌شوند.

وی تصریح کرد: این کار با همت عمومی و وحدت استانی شکل گرفته و با آغاز ماه رمضان بسته‌های معیشتی با توجه به نیاز مردم میان نیازمندان توزیع می‌شود.

سرهنگ طاهرخانی گفت: با شناسایی مشکلات نیازمندان بسته‌های حمایتی را میان افراد آسیب دیده توزیع خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: بسیج و سپاه به دنبال حرکت جهادی است و هرگز فرصت را از دست نمی‌دهد و چون نگاه اعتقادی داریم با اتحاد و همدلی و استفاده از همه ظرفیت‌ها برای تحقق منویات رهبری استفاده خواهیم کرد.

دبیر قرارگاه ستاد همدلی و کمک‌های مومنانه استان قزوین یادآور شد: نگاه ما در کمک به آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا فقط معیشتی نیست و تلاش می‌کنیم بر اساس نیازها نسبت به ارائه خدمات بهداشتی، تسهیلات، معیشت، کمک نقدی و غیرنقدی هم اقدام شود.

وی از توزیع جهیزیه میان نیازمندان هم خبر داد و گفت: در روزهای آینده ۳۰۰ سری جهیزیه که با کمک خیرین تهیه شده از سوی سپاه استان در اختیار زوج‌های جوان نیازمند قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.