به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، این نهاد به دنبال درخواست‌های مکرر مردمی به منظور اعلام شماره حسابی برای واریز کمک و حمایت نقدی خویش، شماره حساب ویژه دریافت کمک های مردمی را اعلام نمود.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی از این پس نیکوکاران خیرخواه می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۰۱۰۷۷۹۷۵۳۸۰۰۸ بانک ملی ایران واریز کنند.  

همچنین به منظور عدم حضور در بانک در پرداخت کمک های نقدی و ارسال الکترونیکی وجوه خیرین می توانند از طری شماره شبا IR۷۷۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۰۷۷۹۷۵۳۸۰۰۸ یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۹۷۱۹۴ واریز کنند. 

تاکنون مردم مازندران صدها میلیارد ریال برای مبارزه با ویروس کرونا به صورت نقدی و غیر نقدی در قالب تهیه مواد اولیه تولید اقلام بهداشتی به دانشگاه علوم پزشکی و گروههای خودجوش تولید کمک کرده اند. 

به عنوان مثال خیرین بابلی تاکنون بیش از ۲۰ میلیارد ریال نقدی و غیر نقدی به مراکز درمانی تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل کمک کردند.

همچنین آملی ها از نخستین روز با حضور خیرین در صحنه تاکنون بیش از ۳۰ میلیارد ریال برای کمک به مراکز بهداشتی و درمانی و همچنین تهیه اقلام بهداشتی به صورت نقدی و غیر نقدی کمک کردند.  

همچنین مجموعه ای خیرین در شهرهای ساری ،تنکابن جویبار ، قائمشهر و دیگر مناطق استان تاکنون هر کدام حمایت های نقدی و غیر نقدی به ارزش دهها میلیارد ریال برای مقابله با ویروس کرونا کمک رساندند.

برای نمونه فقط بخش خصوصی مازندران تاکنون ۱۶۲ دستگاه از تجهیزات پزشکی به ارزش ۶۲ میلیارد ریال خریداری و در اختیار مراکز درمانی استان قرار داد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.