آرش خوشنویس زاده روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: این تعطیلی شامل ۱۴ نانوایی به دلیل رعایت نکردن موازین بهداشتی و ۱۵ آرایشگاه‌ زنانه و مردانه به دلیل فعالیت و نقض مصوبه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان مبنی بر محدودیت فعالیت بود.

خوشنویس زاده با بیان اینکه همراهی و همکاری خوبی میان دستگاه‌های شهرستان برای مقابله با کرونا وجود دارد، افزود: شکست این بیماری قطعا بدون همکاری و مشارکت خود مردم امکان پذیر نیست و باید در کنار دستگاه‌های اجرایی، مشارکت پررنگ مردم را نیز در مقابله با کرونا شاهد باشیم.

مسؤول سلامت شهرستان بویین زهرا ضمن قدردانی از کادر بهداشتی و درمانی شهرستان،افزود: نیروی‌های بهداشت محیط و بهداشت حرفه‌ای نیز به صورت گمنام و بی نشان با تلاش شبانه روزی خود برای شکست کرونا تلاش می‌کنند و با جلوگیری از فعالیت واحدهای متخلف برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا وارد عمل شده اند.

خوشنویس زاده به مردم توصیه کرد: برای آگاهی از وضعیت سلامت خود در مقابل کرونا به سامانه salamat.gov.ir مراجعه کنند و همچنین برای ایمن ماندن از شر ویروس کرونا، در خانه بمانند و از مراجعه غیرضروری به درمانگاه‌ها و بیمارستان خودداری کنند.

وی افزود: شهروندان اگر دچار علایم تب، سرفه، تنگی نفس و سرماخوردگی حاد شدند ضمن خودمراقبتی و دگرمراقبتی، رعایت فاصله و بهداشت فردی با شماره ۴۰۳۰ تماس بگیرند.

شهرستان بویین زهرا در ۵۵ کیلومتری قزوین واقع شده است.

تاکنون، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان تاکنون به ۸۷۳ مورد و آمار جان باختگان نیز به ۱۱۰ نفر رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.