به گزارش خبرنگار مهر، افشین کریمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: نحوه حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی براساس بخشنامه معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی برای ارائه خدمات شیفت‌بندی می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه حفظ سلامت مردم و کارکنان را بسیار مهم عنوان کرد و متذکر شد: ارائه خدمات به موقع و مستمر نیز مهم است و این موضوع در اولویت برنامه ریزی مدیران قرار خواهد داشت.

به گفته وی، براساس بخشنامه ابلاغی کارکنان (غیر از مدیران) دستگاه‌های اجرایی (غیر از نهادها و ادارات خدمات رسان، بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی) از تاریخ ۱۷ اسفند ماه جاری به صورت مناسب با حضور حداقل ٥٠ درصد از کارکنان به شرط عدم تعلل یا تأخیر در انجام امور مردم، روزانه شیف بندی می‌شوند.

کریمی افزود: کارکنان دارای شرایط جسمانی خاص یا بیماری در صورت صلاحدید مدیران می‌توانند وظایف محوله را به صورت دورکاری انجام دهند و مدیران مشمول شیفت بندی نمی‌شوند و باید طبق ساعات کار قانونی در محل کار حضور داشته باشند و همچنین مرخصی مدیران با دستور استاندار کرمانشاه تا پایان فروردین ماه سال ۹۹ لغو شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.