روابط عمومی استانداری کرمانشاه روز چهارشنبه به نقل از افشین کریمی اعلام کرد: کارکنان دستگاه های اجرایی براساس بخشنامه معاون رییس جمهوری و رییس سازمان امور اداری و استخدامی برای ارایه خدمات شیفت بندی می شوند.
وی حفظ سلامت مردم و کارکنان را بسیار مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: ارایه خدمات به موقع و مستمر نیز مهم است و این موضوع در اولویت برنامه ریزی مدیران قرار خواهد داشت.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمانشاه افزود: براساس بخشنامه ابلاغی کارکنان دستگاه های اجرایی از روز شنبه ( ۱۷ اسفند) به صورت مناسب با حضور حداقل ٥٠ درصد از کارکنان به شرط عدم تعلل یا تأخیر در انجام امور مردم روزانه شیف بندی می شوند.
به گفته کریمی، نهادها و ادارات خدمات رسان، بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی از این موضوع استثنا هستند و روند کار آنها همچون گذشته ادامه دارد.
وی ادامه داد: کارکنان دارای شرایط جسمانی خاص یا بیماری در صورت صلاحدید مدیران می توانند وظایف محوله را به صورت دورکاری انجام دهند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمانشاه در خاتمه تأکید کرد: مدیران مشمول شیفت بندی نمی شوند و باید مطالق ساعات کار قانونی در محل کار حضور داشته باشند و ضمناً مرخصی های مدیران نیز با دستور استاندار تا پایان فروردین لغو شده است.
به گزارش ایرنا براساس تصمیم ستاد مدیریت کرونا ساعات کاری ادارات استان در این هفته ۲ ساعت کاهش پیدا کرد.
به گزارش ایرنا، براساس اعلام دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه تا ظهر چهارشبه (۱۵ اسفند) ۵۲ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند و تاکنون آزمایش‌ کرونا ۱۷ بیمار در استان مثبت اعلام شده که ۲ نفر از آنان فوت کرده است.
از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا ظهرچهارشنبه ۲۸۹ نفر بیمار مشکوک به کوئید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری شدند که ۲۳۵ نفر از آنان ترخیص شده اند.
تاکنون ۲ هزار و ۹۲۲ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و در مجموع ۹۲ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌ و ۵۵۲ مورد از ابتدا تاکنون بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.