«بهروز اکرمی» شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به ایام پایانی سال و لزوم ساماندهی امورات و ادامه ارائه خدمات به مردم بنا بر تصمیم دولت تعطیلی روز شنبه ۱۷ اسفند ماه لغو و ساعات کار کلیه ادارات استان به حالت عادی بازگشت.
وی اظهار داشت: ادارات استان روز شنبه فعال بوده و کارکنان دولت در استان بایستی برای ارائه خدمت به مردم در محل کار خود حاضر باشند.

به گزارش ایرنا، امروز معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی اعلام کرد، دستگاه‌های اجرایی این استان روز شنبه ۱۷ اسفندماه جاری برای مقابله با شیوع ویروس کرونا تعطیل هستند اما این تعطیلی لغو شده است.

«زهرا آخانی» اعلاک کرده بود با توجه به گسترش ویروس کرونا تدابیر لازم برای کنترل و کاهش این ویروس به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.

بر اساس آخرین رصد آماری و نتایج آزمایشگاهی ۱۴۹ نفر در استان مرکزی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد،  ۳۶ نفر مبتلا به کووید۱۹ در اراک، ۴۵ بیمار در ساوه و زرندیه، ۲۱ بیمار در دلیجان،۱۰ بیمار در خمین، ۱۱ بیمار در محلات، چهار بیمار در آشتیان، هفت بیمار در تفرش، هشت بیمار در فراهان، ۲ بیمار در شازند، چهار بیمار در کمیجان و یک بیمار در خنداب است.

در مجموع ۱۸ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان مرکزی بهبود یافته و با منفی شدن نتایج آزمایشگاهی از بیمارستان مرخص شده‌اند و شمار بیماران فوتی این استان نیز بر اثر ابتلا به ویروس کرونا تاکنون به ۱۱ نفر رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.