آیت الله عبدالکریم عابدینی روز چهارشنبه در دیدار با زندانیان سیاسی قبل انقلاب که به مناسبت ایام‌الله دهه فجر برگزار شد، افزود: زندانیان سیاسی رنج‌ها، شکنجه‌ها و سختی‌های فراوانی را متحمل شدند تا انقلاب اسلامی به پیروزی برسد و امروز باید قدردان جانفشانی‌های این عزیزان باشیم.

وی تصریح کرد: روزگاری را گذراندیم که همه خوف و خطر بود و مردم مدام در ترس و استرسِ دستگیری قرار داشتند و شما زندانیان آن دوران می‌دانید شرایط زندان و شکنجه تا چه میزان غیر قابل تحمل و دردآور بود.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: پیش از انقلاب مردم از دست رژیم منحوس و آمریکایی شاه در آسایش و راحتی نبودند اما امروز آمریکایی‌ها به برکت انقلاب اسلامی در منطقه آرامش ندارند و به خاطر ترسی که از انقلابیون دارند، از خلیج فارس فاصله گرفته‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: پیشرفت، عزت و اقتدار امروز را مرهون رشادت‌ها و جانفشانی‌های زندانیان سیاسی قبل از انقلاب هستیم چون این عزیزان برای به عزت رساندن ایران اسلامی، در بدترین شرایط خفقان، مبارزه کردند.

وی بیان کرد: تمام شکنجه‌ها و زندانی‌هایی که شما زندانیان سیاسی کشیده‌اید، عمل صالح و مصداق اقامه نماز بود و امروز مشاهده می‌کنیم به خاطر همان سختی‌ها، مساجد و نمازهای جمعه آباد شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.