به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه زاهدان، آیت الله مصطفی محامی روز چهارشنبه در یادواره شهدای شهر علی اکبر سیستان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه فجر انقلاب، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با وجود همه فتنه‌ها و دشمنی‌های گسترده‌ای که بر علیه آن صورت می‌گرفت، با رهبری امام خمینی رحمت الله علیه و جانفشانی مردم میسر شد و به پیروز رسید.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: پس از پیروزی انقلاب نیز دشمنان دست از فتنه برنداشته و هرروز فتنه‌ای جدید را رقم زدند که با لطف و مرحمت خداوند متعال نقشه‌های آنان به نتیجه نرسید.

وی با خطاب قرار دادن نوجوانان و جوانان اظهار داشت: لازم است تا فرزندان ما تاریخ انقلاب را از بزرگترها مطالبه کنند و برای شناخت بهتر آن مطالعه انقلاب را در دستور کار قرار دهند.

امام جمعه زاهدان در ادامه گفت: وظیفه‌ای که همه ما نسبت به شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم و … داریم این است که راه آنان را ادامه دهیم. ما در برابر عظمت شهدا مدیونیم و لذا باید شهدا را خوب بشناسیم و ادامه دهنده راه آنان باشیم.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی امروز با قدرت نفوذ خود در منطقه را ادامه می‌دهد و به تعبیر امام راحل ما در حال صدور انقلاب اسلامی هستیم.

آیت الله محامی افزود: کسانی که پای در مسیر انقلاب گذاشتند؛ از پیش از پیروزی انقلاب گرفته تا به امروز، به راه خود معتقد بودند و به ولایت فقیه اعتماد کامل داشتند و در این راه از همه چیز خود گذشتند.

وی تاکید کرد: آن مسئله‌ای که انقلاب اسلامی را تا به امروز حفظ کرده است، اعتقاد و اعتماد مردم به ولایت فقیه است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سردار شهید سلیمانی و هم رزم شهیدش ابومهدی المهندس در دوران دفاع و جهاد خود از همه مردم دفاع کردند و برای آنان دین و مذهب و قوم فرقی نداشت که این نشان از شخصیت فهمیم مسلمان این عزیزان دارد و ما باید آنها را الگوی خود در زندگی قرار دهیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.