حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی روز چهارشنبه در یادواره شهدای شهر علی اکبر سیستان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه فجر انقلاب، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با وجود همه فتنه‌ها و دشمنی‌های گسترده‌ای که علیه آن صورت می‌گرفت با رهبری امام خمینی(ره)و جانفشانی مردم میسر شد و به پیروزی رسید.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان افزود: پس از پیروزی انقلاب نیز دشمنان دست از فتنه برنداشته و هرروز فتنه‌ای جدید را رقم می‌زنند که با لطف خداوند متعال نقشه‌های آنان نقش بر آب می‌شود.

امام جمعه زاهدان با خطاب قرار دادن نوجوانان و جوانان اظهار داشت: لازم است تا فرزندان ما تاریخ انقلاب را از بزرگترها مطالبه کنند و برای شناخت بهتر آن مطالعه انقلاب را در دستور کار قرار دهند.

حجت الاسلام و المسلمین محامی گفت: وظیفه‌ای که همه ما نسبت به شهدای انقلاب، دفاع  مقدس و مدافعان حرم داریم این است که راه آنان را ادامه دهیم.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تاکید کرد: ما در برابر عظمت شهدا مدیونیم بنابراین باید شهدا را خوب بشناسیم و ادامه دهنده راه آنان باشیم.

امام جمعه زاهدان خاطر نشان کرد:  انقلاب اسلامی امروز با قدرت، نفوذ خود در منطقه را ادامه می‌دهد و به تعبیر امام(ره)ما در حال صدور انقلاب اسلامی هستیم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان افزود: کسانی که پای در مسیر انقلاب گذاشتند؛ از پیش از پیروزی انقلاب گرفته تا به امروز به راه خود معتقد بودند و به ولایت فقیه اعتماد کامل داشتند و در این راه از همه چیز خود گذشتند.

حجت الاسلام و المسلمین محامی تاکید کرد: آن مساله‌ای که انقلاب اسلامی را تا به امروز حفظ کرده است اعتقاد و اعتماد مردم به ولایت فقیه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.