به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روزشنبه درنشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر افزود: بعد از40 سال انقلاب اسلامی اکنون قوام پیدا کرده و باید به همه هدف های مدنظر دست یابد.
صفایی بوشهری اظهارداشت: در دهه پنجم باید انقلاب قوی تر و مستحکم تر با برنامه ریزی صحیح و دانش بنیان اسلامی، ولایت مداری، تلاش جهادی مسئولان، نظارت کارآمد و عزم به اهداف نهایی برسد.
وی ادامه داد: در این دهه باید همچون گذشته به ظرفیت نیروهای تحصیل کرده جوان و بویژه مطالبات بحق مردمی توجه شود.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: دشمنان با انواع تهاجم های سخت و نرم خود در 40 سال گذشته همواره انقلاب را مورد حمله قرار دادند که با هدایت های امام راحل، مقام معظم رهبری و مردم نتوانسته انقلاب را با تکانه های شدید و چالش براندازی مواجه کند و این خود بزرگترین موفقیت انقلاب اسلامی ایران است.
صفایی بوشهری اظهار داشت: جهان استکبار به هیچ کشوری مثل جمهوری اسلامی ایران در این 40 سال به شکل جنگ تحمیلی، انواع توطئه های داخلی و خارجی، تحریم های سیاسی و اقتصادی و نبرد در عرصه علم و فرهنگ به مقابله نپرداخته است.
امام جمعه بوشهر ادامه داد: با این وجود در کنار کمبودهای ناشی از بی تجربگی و یا سو مدیریت داخلی، خدمات انقلاب اسلامی ایران با وجود همه فشارهای وارده بی نظیر است.
صفایی بوشهری افزود: اکنون باید با حفظ آرمان و ارزش های انقلاب و بویژه دفاع مقدس با عزم ملی و تحولی بنیادی در نوع نگرش در حوزه اجرا بتوانیم بیش از پیش به مردم خدمت کنیم.
وی اظهار داشت: مردم اساس انقلاب هستند و در این ارتباط باید تمام قوا به مردم توجه ویژه داشته باشند.
صفایی بوشهری بیان کرد: بر اساس آموزه های اسلامی انقلابی باید فرهنگ و الگوی اسلامی پیشرفت را در بخش های فرهنگی اجرا کنیم.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.