به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی در جمع کارکنان انتظامی استان اظهار داشت: کشوری که از نظر دفاعی و امنیتی وابسته به بیگانه بوده و اجازه ساخت کوچکترین تجهیزات و امکانات دفاعی را نداشت امروز در سایه انقلاب اسلامی ایران به مرحله ای از پیشرفت دفاعی رسیده که اقدام به ساخت پیشرفته ترین موشک ها کرده است.
وی با اشاره به اینکه آمریکا هیچ گاه قدرت حمله به ایران را ندارد و از قدرت و توان دفاعی ایران می ترسد اضافه کرد: نیروهای دفاعی و امنیتی ایران اسلامی با تکیه برسلاح ایمان در مقابل هرگونه توطئه های دشمنان آمادگی داشته و با قدرت در مقابل هرگونه دست درازی دشمن مقاومت می کند.
نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی منافع آمریکا و ایادی استکبار در منطقه تحت الشعاع قرار گرفت و ثبات و امنیت در منطقه با حضور قدرتمند ایران اسلامی پایدار شد.
وی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی توانست عظمت قدرت های بزرگ در منطقه و جهان را که برای خود ادعای حکومت جهانی داشتند را بشکند.
آیت الله شاهرودی با اشاره به موفقیت ها و کارنامه انقلاب در طول 40 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب طی این مدت قابل مقایسه با گذشته نیست و شاهد پیشرفت و تحول عظیمی در حوزه های مختلف علمی، عمرانی، بهداشتی، راه و شهرسازی و دیگر عرصه ها هستیم.
استان کردستان با 29 هزار و 137 کیلومتر مربع وسعت، طبق سرشماری سال 1395 دارای یک میلیون و 603 هزار نفر جمعیت است.
بر اساس آخرین تقسیمات کشوری کردستان دارای 10 شهرستان، 29 شهر، 31 بخش، 86 دهستان و یک هزار و 697 آبادی دارای سکنه است.
6108 / 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.