استاندار قزوین عنوان کرد: اهل بیت(ع) فقط متعلق به شیعیان نیستند و همه مردم ایران از هر آئینی به اهل بیت ارادت دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، در دیدار با خادمین حرم رضوی بیان کرد: هیچ اتفاقی در عالم بی جهت و تصادفی ایجاد نمی شود و همه افراد با هر دیدگاهی به این امر اذعان دارند.

وی گفت: وجود امامزادگان در سرزمین ایران، نشان از محبوبیت اهل بیت در ایران دارد و اینکه حضرت امام رضا(ع) از منزل خود حرکت کرده و به شرقی ترین نقطه عالم سفر می کنند  نشان از همین امر دارد که ایران سرزمینی است که مردم آن به اهل بیت ارادت دارند.

استاندار قزوین اظهار کرد:  بعد از این که ایشان به ایران سفر کردند، اسلام از سمت شرق عالم طلوع می کند و این حکمتی است که ایران اسلامی سرزمین شیعه و ولایت است و وجود امام رضا یک حامی و سرمایه عظیم معنوی برای ما ایرانیان است.

زاهدی عنوان کرد: ما باید افتخار کنیم که چنین گوهری در سرزمین‌مان داریم که خورشیدی است که غروب ندارد و به لحاظ معنوی مردم از این خورشید نیرو گرفته و سرمایه دنیا و آخرت خود را از مضجع این امام رئوف کسب می کنند.

وی افزود: خدمت به چنین آستانی افتخاری است که نصیب مجموعه آستان قدس‌رضوی شده است. امیدواریم در پرتو نورانیت امام رضا(ع) و رهبری مقام معظم رهبری، ایران اسلامی هر روز سربلندتر شود و اتفاقات موجود را باید تحمل کنیم تا نشان دهیم که تابع حاکمیت اسلام هستیم.

زاهدی گفت: اهل بیت(ع) فقط متعلق به شیعیان نیستند و همه مردم ایران از هر آئینی به اهل بیت ارادت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.