به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین،نصرت الله علیرضایی در نشست روابط عمومی های مرتبط با حوزه اقتصادی و بخش خصوصی که در اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی قزوین برگزار شد، بیان داشت: بیش از 150 سال است که موضوع توسعه و پیشرفت کشور به مساله و هدف اصلی متفکران و صاحب نظران،سیاستمداران و دولتمردان،جریان های مختلف سیاسی و فرهنگی و فعالان و کارآفرینان بخش های اجرایی و خصوصی تبدیل شده است.
وی افزود:امروز هم مهمترین دغدغه و اولویت مسئولان و همه کسانی که دل در گرو آبادانی و پیشرفت کشور دارند موضوع توسعه و تعالی است.
مدیر کل روابط عمومی استانداری بیان داشت:برای تحقق این هدف باید از همه ظرفیت ها و منابع و نیروها استفاده کرد و روابط عمومی ها و رسانه ها می توانند با فرهنگ سازی،گفتمان سازی و بسط و ترویج ارزش ها و باورهای مرتبط به حوزه تولید و سرمایه گذاری نقش موثری در این زمینه ایفا کنند.
وی گفت:رسانه ها و روابط عمومی ها در سطح جامعه و دستگاه های اجرایی می توانند فضایی فراهم کنند که تولید و سرمایه گذاری تقویت شود و سرمایه گذار احساس تکریم و احترام کند.
این مسئول اضافه کرد:با بهره گیری از ظرفیت رسانه ها و روابط عمومی ها، سرمایه از امنیت برخوردار می شود و احساس تعلق اجتماعی و امیدواری نسبت به آینده در نزد تولیدکنندگان و سرمایه گذاران افزایش می یابد.
علیرضایی بیان داشت:ترویج فرهنگ و ارزش کار در جامعه،پس انداز کردن،فرهنگ ‌بهینه مصرف، رفع موانع تولید ،توجه به منافع ملی و نکوهش تنبلی و تن پروری از جمله موضوعاتی است که رسانه ها و روابط عمومی ها در راستای تقویت بخش خصوصی و رونق تولید باید به آنها بپردازند.
رئیس شورای مرکزی روابط عمومی های استان تصریح کرد:اگر نگاه مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی و در سطح کلان تر یعنی جامعه به تولید کننده و سرمایه گذار،همدلانه و حمایتی باشد قطعا می توان از موانع و سختی ها عبور کرد.
وی افزود:رسانه ها و روابط عمومی ها می توانند با تقویت و ترویج گفتمان تولید و حمایت و تکریم از سرمایه گذار این فضا و بستر را در جامعه فراهم کنند.
علیرضایی اظهار داشت:امیدواریم در دوره جدید مدیریت اتاق بازرگانی با همراهی و همکاری بخش های خصوصی و دولتی فضایی در سطح استان فراهم شود که در نهایت، اعتماد و امیدواری در بخش های تولید و سرمایه گذاری تقویت و نهادینه گردد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.