به گزارش ایرنا، فتح الله حقیقی روز چهارشنبه در جلسه ستاد هماهنگی مدیریت شهری استان افزود: یکی از گامهای مهم هر مدیریتی چابک سازی است که در توسعه استان و کشور نیز بسیار تاثیر گذار است.
وی اظهار داشت: مشارکت فعالانه بخش خصوصی و مشخص بودن مکان های صادراتی، جلوگیری از ورود کالای مشابه داخلی، شناسایی واحدهای تولیدی راکد و ارائه مشوق ها می تواند بهبرای رونق تولید تحقق این مهم کمک کند.
حقیقی افزود: با تعویض اختیارات جدید به استانداران در صورت مصوبه نهایی قوا می تواند بسیاری از مشکلات و معضلات کنونی استانها را کاهش می دهد.
استاندار زنجان ادامه اداد: توجه به اشتغال خانوارها، بنگاه های کوچک، متوسط و بزرگ، برون سپاری واقعی از جمله مواردی است که در تحقق رونق تولید تاثیر گذار است.
این مسئول ادامه داد: یکی از موضوعات مربوط به رونق تولید چابک سازی است ، در صورت عدم تحقق این مهم در سیستم مدیریتی و پاسخگو نبودن بدنه دستگاههای اجرایی و ناهماهنگی ها شعار سال محقق نمی شود.
وی اضافه کرد: تمامی کارهای انجام گرفته بر مبنای قانونی مصوب و اجرا می شود و شان این جلسه با وجود مدیران خدمات شهری در راستای هماهنگی های لازم برای پیشبرد فعالیت های تعیین شده انجام می گیرد.
حقیقی افزود: مدیران خدمات شهری به عنوان هیات اندیشه ورز از تجارب و نخبگی آنان برای مدیریت بهتر شهری استفاده خواهد شد و در واقع یک گام بلند در رونق تولید است.
وی اظهار داشت: یکی از راه های رونق در جامعه ایجاد آرامش مردم است و در صورت نبود آن، این مهم رخ نمی دهد که یکی از مهمترین کارها در این بخش هماهنگی دستگاه های متولی امر است.
استاندار زنجان گفت: بسیاری از کارهای ریز و درشت در حوزه شهری وجود دارد که رفع آنها می تواند موجبات رضایتی شهروندان را فراهم کند و این مهم نباید مورد بی توجهی قرار گیرد.
حقیقی افزود: پروژه هایی با قابلیت اجرایی نیز باید در این جلسات با کار کارشناسی تعریف و مطرح شود و در این میان بدهی دستگاه های خدمات رسان از طریق مکانیزم و تصمیم گیری می شود.
این مسئول ادامه داد: پروژه های مکمل نیز در این جلسه بررسی و چگونگی ورود بخش خحصوصی در این بخش بررسی شود که در صورت اقدام بسیاری از مسال برطرف می شود.
وی بیان کرد: بازدید از پروژه ها و برگزاری جلسات بصورت چرخشی در دستگاه های متولی امر می تواند کارآیی و اثر بخشی بهتری را بدنبال داشته باشد.
استاندار زنجان ادامه داد: تا مدت یک هفته موارد و دیدگاه های لازم از سوی دستگاه های خدمات رسان به دبیرخانه ستاد اعلام شود و برگزاری این جلسه بصورت ماهانه می تواند به بررسی و پیشبرد برنامه ها کمک کند و در این میان حضور مدیران دستگاه های اجرایی امری ضروری است.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.