به گزارش ایرنا حجت الاسلام احد آزادیخواه روز پنجشنبه در جلسه اعضای شورای اسلامی شهرستان ملایر بیان کرد: ثبت انگور ملایر در سازمان فائو یک برند جهانی است که هنوز جایگاه واقعی خود را در شهرستان پیدا نکرده است.
وی با بیان اینکه ثبت جهانی انگور ملایر به سادگی محقق نشده است، از اقدامات دانشگاه ملایر و پژوهشکده انگور و کشمش تقدیر کرد و افزود: انتظار ما از مراکز علمی، آموزشی و پژوهشی شهرستان این است که در این حوزه کار جدی انجام دهند تا به رونق اقتصادی برسیم.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس دهم همچنین به نقش محوری نمایندگان ملایر در ثبت ملی منبت در کنار سایر دست اندرکاران تاکید کرد: زمینه ها برای ثبت جهانی منبت ملایر فراهم است و با تلاش های مستمر باید تا پایان سال جاری بتوانیم این اولویت مهم را محقق کنیم.
حجت الاسلام آزادیخواه با تاکید بر اینکه میراث فرهنگی استان و شهرستان باید برای ثبت جهانی منبت به جد پای کار باشد ادامه داد: از شرایط موجود راضی نیستیم و این روند باید شتاب بیشتری بگیرد.
وی با بیان اینکه امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی را پیش رو داریم، خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی تاکید کرد: تبلیغات زودهنگام و فضاسازی حاشیه ای نباید مانع کار شما شود و دستگاه های اجرایی قرارگاه حاشیه ای نمایندگان مجلس نشود.
حجت الاسلام آزادیخواه تاکید کرد: تا جایی که امکان دارد باید برای خدمت رسانی به مردم و حل مشکلات آنها تلاش کنیم و فضا را به حاشیه نبریم، چراکه اینگونه شرایط سزاوار مردم نیست.
به تاکید وی مدیران دستگاه های اجرایی در کنار نمایندگان مجلس باید وظیفه ذاتی خود را انجام دهند و با ارایه خدمت صادقانه کاری کنند تا مردم روی آرامش را بیشتر ببینند.
عضو ارشد فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس دهم بر لزوم دوری مدیران از اختلاف افکنی و حرکت در مدار اتحاد و همدلی تاکید کرد و گفت: با عزم جدی مدیران و پیگیری های مستمر نمایندگان مجلس، رشد صعودی در اشتغال و جذب تسهیلات اشتغالزایی داشتیم و بزودی شاهد راه اندازی مجدد شرکت کیان کرد خواهیم بود.
حجت الاسلام آزادیخواه همچنین به مدیران شهرستان تاکید کرد: افراد را در امور دستگاه های اجرایی خود دخالت ندهید، بلکه از فرماندار، معاونان وی و مدیران کل استان مشاوره بگیرید.
وی به تدوین سند راهبردی توسعه ملایر با تدبیر خوب استاندار همدان و اولویت های مهم این سند اشاره و بیان کرد: این سند معیار کار مدیران است و چنانچه تا سه سال آینده محقق شود، گامی مهم در تحقق شعار سال و رونق تولید است.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن اقدام رییس جمهوری آمریکا علیه سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: تمامی جریان های سیاسی با هر تفکری در حمایت از سپاه پاسداران حماسه آفرینی کردند.
به گزارش ایرنا، سال گذشته نظام تولید انگور دره جوزان ملایر به عنوان پنجاه و سومین میراث مهم کشاورزی جهان در سازمان خواروبار و کشاورزی ملل متحد(فائو) به ثبت رسید.
7528/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.