به گزارش ایرنا، سعید افشار نادری روز پنجشنبه در آیین افتتاح همزمان طرح های اقتصادی و عمرانی شهرستان های گرمسار و آرادان به مناسبت دهه فجر در سالن همایش های شهید فهمیده آرادان، افزود: هم پای خدمات نظام در نقاط مختلف کشور در شهرستان آرادان هم در توسعه بخش روستایی و عمرانی اقدامات بسیاری انجام شده است.
فرماندار آرادان تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید در زمینه عمران روستایی 700 میلیارد ریال هزینه شده است و زیرساخت های قابل توجهی در این مناطق برای رفاه مردم در چند سال گذشته بهره برداری شده است.
افشار نادری اضافه کرد: براساس سیاست های عمومی دولت هشت بند توسعه استان که استاندار سمنان تدوین کرد، به خوبی در آرادان انجام خواهد شد.
فرماندار آرادان تصریح کرد: افتتاح شهرک صنعتی شهید عارفی با اشتغالزایی برای 300‌ نفر از دستاوردهای ماندگار دولت تدبیر و امید در شهرستان آرادان است‌.
افشار نادری اضافه کرد: افزایش تولیدات دامی و طیور در دستور کار است و تولید تخم مرغ 50 درصد در این شهرستان در چهار سال گذشته افزایش یافته است.
وی گفت: در بحث اصلاح الگوی کشت اقدام های خوبی در آرادان انجام شد و 350 هکتار کاشت نهال زیتون در این شهرستان در دستور کار است.
فرماندار آرادان گفت: در بهره وری از آب یک هزار و 150 هکتار طرح اصلاح الگوی کشت و ساماندهی بیش از 20 کیلومتر کانال انتقال آب در این شهرستان انجام شد.
وی با اشاره ب وجود زمین های ارزان قیمت در شهرک صنعتی آرادان، اضافه کرد: آلاینده بودن تعدادی از واحدهای تولیدی که اکنون مهر و موم شده اند، یکی از دلایل اساسی بی رغبتی فعالان اقتصادی در سرمایه گذاری در این بخش است.
به گزارش ایرنا در این آیین 55‌ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار 270‌میلیارد ریال افتتاح شد‌
به گزارش ایرنا، در این آیین علیرضا آشناگر استاندار سمنان، غلامرضا کاتب نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، حشمت الله عسکری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، قدرت الله ابک سرپرست معاونت عمرانی استانداری سمنان و چند تن از مدیران کل دستگاه های اجرایی حضور داشتند.
به گزارش ایرنا، در دهه فجر امسال 669 طرح با چهار هزار و 180‌میلیارد ریال در استان سمنان افتتاح و همچنین آغاز عملیات ساخت 100 طرح جدید عمرانی و اقتصادی نیز با اعتباری بالغ بر سه هزار و 680 میلیارد ریال آغاز می شود.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.