به گزارش ایرنا، عنایت الله رحیمی، یکشنبه در شورای اشتغال و سرمایه گذاری فارس در شیراز افزود: دستگاه های اجرایی مرتبط و مدیران باید در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ متقاضیان سرمایه گذاری را بدهند تا به سرخوردگی آنها منتهی نشود.
وی با اشاره به صدور بیانیه گام دوم انقلاب و همچنین نامگذاری امسال به نام رونق تولید، اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم بر مبنای این بیانیه و شعار سال اقدامات خوبی در زمینه سرمایه گذاری، ایجاد اشتغال و رفع مشکلات معیشتی مردم برداریم.
او اظهار داشت: برای ایجاد رونق تولید نیازمند زیرساخت های مناسب هستیم که با فراهم شدن این زیرساخت ها زمینه برای تحقق این مهم فراهم می شود.
استاندار فارس، تسهیلات بانکی را از مولفه های موثر در رونق تولید دانست و افزود: از موارد دیگر نیز می توان به سرمایه گذاری بخش خصوصی اشاره کرد که این مهم نیز متاثر از سیاست های کلان کشور خواهد بود اما آنچه که در استان می توانیم رقم بزنیم این است که سرمایه گذاران بخش خصوصی را تشویق به سرمایه گذاری و روند فعالیت آنها را تسهیل کنیم.
رحیمی، همچنین بر لزوم صدور مجوزها و پروانه های بی نام تاکید کرد و گفت: با صدور این مجوزها سرمایه گذار بدون طی مراحل و پروسه سرمایه گذاری می تواند کسب و کاری را آغاز کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، ارائه نکردن آمار و فعالیت های انجام شده توسط دستگاه های اجرایی را ظلم به دولت دانست و افزود: همه مدیران و دستگاه های اجرایی موظفند که اقدامات خود را اطلاع رسانی کنند.
6122 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.