به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا امیری چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان شیراز خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان افزود: در حال حاضر در جنگ اقتصادی به سر می بریم و جنگ نیز همیشه آسیب زا بوده است بنابراین باید تلاش کنیم تا با اعمال مدیریت بهینه و ایثار و فداکاری آسایش روانی مردم تامین شود.
وی با اشاره به سابقه تاریخی شیراز، این شهر را به لحاظ ظرفیت های ویژه آن یکی از مهاجرپذیرترین شهرهای ایران دانست و گفت: همین موضوع موجب افزایش حاشیه نشینی و دیگر آسیب های اجتماعی شده است که باید با مدیریت جهادی در راستای بهبود فضای کسب و کار و اشتغال شیراز تلاش کنیم.
فرماندار شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی رهبر معظم انقلاب صادر شده است، گفت: از نکات مهم این بیانیه رعایت عدالت در توزیع امکانات و خدمات و همچنین تلاش برای افزایش حداکثری مشارکت مردم بوده است که این بیانیه باید راهبردی اساسی برای تمام مدیران در همه سطوح از جمله شهرستانها باشد.
وی با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در تصمیم گیری ها گفت: نمی شود تنها در سختی ها به دنبال همراهی مردم بود بلکه می بایست در تصمیم گیری ها و مشاوره ها نیز مردم را مشارکت داد.
امیری در بخش دیگری از این جلسه با بیان این که مطالبه گری و نظارت یکی از تکالیف قانونی فرمانداری است، گفت: در این راستا، مدیران دستگاه های مختلف شهرستان شیراز ارزیابی می شوند.
وی همچنین با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز گفت: در جلسه های مختلف ستاد خدمات سفر، تصمیم نهایی بر آن شد تا برنامه‌های دارای مجوز با مسئولیت و نظارت مرجع صادرکننده و مجری برنامه اجرایی شود و در عین حال اگر هنجارشکنی در گوشه ای از شهر اتفاق می افتد با آن هنجارشکنی برخورد شود.
فرماندار شیراز اظهار داشت: معتقدیم ترویج نشاط و شادمانی متناسب با شئون اسلامی و ملی ما یک امر حیاتی و ضروری در جامعه است.
9873 / 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.