به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز سه شنبه در نشست شورای راهبری مدیریت قزوین افزود: به طور حتم با برون سپاری امورات دولتی به دفاتر پیشخوان رضایت مندی بیشتر جامعه را کسب کرد و همچنین مردم می توانند از خدمات یکسان و برابری برخوردار باشند.
وی اضافه کرد: با برون سپاری خدمات از سوی ادارات و با کاهش تصدی گری دستگاه های اجرایی می توان به توسعه و پیشرفت و آبادانی کشور دست یافت.
زاهدی با بیان اینکه تصدی گری یک الزام اجتماعی است،اظهار داشت: اگر دستگاه هایی مانند شهرداری دفاتر پیشخوان داشته باشند، بسیاری از مراجعات مردمی کاهش یافته و امکان مدیریت و فرصت تفکری بهتری برای مجموعه مدیران شهری فراهم می شود.
استاندار قزوین تاکید کرد: در خصوص تصدی گری امورات دولتی به دفاتر پیشخوان همه تابع قانون هستند و اگر دستگاهی مدعی است که قوانین خاصی برای عدم واگذاری خدمات خود به این دفاتر را دارد باید ارائه کند.
زاهدی خاطرنشان کرد: باور خیلی از افراد جامعه این است که حتما باید رییس بوده و خودشان کارهای ارباب رجوع را انجام دهند، درحالی که وظایف دولتی برای مردم فرصت فکر کردن را از مدیران می گیرد و امکان کشف راه های جدید در راستای حل مشکلات را کاهش می دهد.
استاندار قزوین با بیان اینکه باید در رویکردهای خود در حوزه های اداری تجدید نظر کنیم،یادآور شد: توسعه نیاز به الزاماتی دارد که باید به آن تن داد و خیلی از کشورهای توسعه یافته 50 سال پیش این الزامات را انجام داده اند درحالی که هنوز ما اندرخم یک کوچه هستیم و باید این رویه را تغییر دهیم.
9925*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.