به گزارش ایرنا داود محمدی روز یکشنبه در این مراسم گفت:با تمام کارشکنی ها و فتنه های پیش از اربعین ، شاهد اربعینی پرشورتر و وحدت آفرین تر از سال های گذشته بودیم .
وی اضافه کرد : امسال هم همانند سال گذشته خداوند توفیق داد تا خادم زائران اربعین حسینی در جوار حضرت اباعبدالله ویکی از 69 موکب استان قزوین در کشور عراق باشیم به گونه ای که با برطرف کردن نواقص سال قبل و با وجود شرایط جوی نامناسب خدمات مطلوب تری نسبت به گذشته ارائه دادیم.
نماینده مردم قزوین آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: با همت خادمان این آستانه مقدسه، روزانه 9هزار نفر اطعام و بالغ بر سه هزار نفر اسکان یافتند.
وی افزود: این حجم از خدمات با مشارکت تنها 120 خادم به مدت 10 روز در آن شرایط جوی ، کاری عظیم و جهادی است و در آن هیچ یک از این 120 خادم بر دیگری برتری و تمایز ندارند.
مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین نیز در این مراسم گفت: اربعین به ما درس ایثار ، از خودگذشتگی ، افزایش آستانه تحمل و کارگروهی ، بصیرت ، کار در سختی می دهد و رفاه عافیت طلبی و آسایش را از ما دور می کند.
حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی انقلاب اسلامی افزود: نمونه بازر آمادگی جهت استقرار حاکمیت دین در جامعه را می توان در انقلاب اسلامی دید که در آن درصد بصیرت افزایی و مقاومت و پایداری ما سال به سال بیشتر شد.
وی اظهارداشت: پس از آن آزمون های سخت تری همچون جنگ ، فتنه ها تحریم ها به وجود آمد ولی بصیرت ، آستانه تحمل و پایداری مردم ما روز به روز افزایش یافت و میزان تعهد و بیعت مردم با ولی فقیه و رهبری هر روز محکم تر از دیروز شد.
حجت الاسلام مجیدی افزود: این خود یک دوره آموزشی و تربیتی بارز در راستای تربیت نیروهای انقلابی در رکاب امام زمان (عج) و حاکمیت حکومت دینی است.
7388/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.