به گزارش ایرنا آیت الله محمد تقی پورمحمدی عصر روز پنجشنبه در مجلس چهلمین روز درگذشت حجت الاسلام غلامرضا حسنی که با حضور پرشور مردم در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد، افزود: علمایی که اهل علم هستند یقینا اهل جهاد هم بوده اند و این از برکت و روشنایی علوم دینی است؛ حجت الاسلام حسنی یکی از علمای اعل عمل بود.
وی ادامه داد: باید نسل های آینده بدانند که حجت الاسلام حسنی با اقتدار در تمامی صحنه ها حضور داشته و مجاهدت وی زبانزد عام و خاص بوده است.
وی ادامه داد: حجت الاسلام حسنی با شخصیت والای خود نماد وحدت در بین آحاد مردم بود و حضور پر شور مردم در مراسم تدفین این عالم ربانی گویای این مسئله است.
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: اجتماع عظیم مردمی و حضور پرشور مردم در مراسم خاکسپاری و ترحیم حجت الاسلام حسنی نشان داد که وی توانسته در عمق وجود این مردم رخنه کند و برای همیشه در دلها باقی بماند.
حجت الاسلام پورمحمدی گفت: مرحوم حسنی عالمی مجاهد و مومنی مخلص بود که عمر خود را در راه خدمت به خداوند متعال و تبلیغ و حفظ دین اسلام و خدمت به مردم وقف کرد.
وی بیان کرد: مرحوم حجت الاسلام حسنی انسانی صادق بود و والاترین وجه وی، جهاد در راه خداست زیرا ایشان با عمق وجود در راه خدمت به خلق تلاش می کرد.
به گزارش ایرنا مرحوم حجت الاسلام غلامرضا حسنی شامگاه دوشنبه، 31 اردیبهشت سال جاری در 91 سالگی دار فانی را وداع گفت.
وی نماینده پیشین ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه و قبل از آن نماینده مردم این شهر در اولین دوره مجلس شورای اسلامی بود.
8135/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.