به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی چهارشنبه شب در نشست با اعضای انجمن صنایع غذایی قزوین افزود: نباید فراموش کرد که در دوران هشت سال دفاع مقدس با اتکا به سرمایه های اجتماعی به بهترین شکل با دشمنان مقابله کردیم.
وی در ادامه گفت: پیروزی بر دشمن در جنگ اقتصادی بدون همکاری و همراهی تولیدکنندگان امکان پذیر نخواهد بود.
استاندار قزوین خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان افسران خط مقدم جنگ اقتصادی با دشمنان به شمار می روند از این رو پشتیبانی همه جانبه از آنها بسیار ضروری است.
وی اظهار داشت: گذر از این فضا و شرایط بدون شک بدون همکاری و تعامل و حمایت دستگاه ها از واحدهای تولیدی میسر نیست.
استاندار قزوین خاطرنشان کرد: اگر همراهی و همکاری بین دستگاه ها و صنایع را شاهد نباشیم همه اعضای جامعه دچار مشکل و آسیب خواهند شد.
زاهدی اظهار داشت: نباید فراموش کنیم با اتکا به روحیه همکاری و مودت که بین اعضای جامعه در دوران دفاع مقدس وجود داشت توانستیم آن شرایط سخت را با حفظ عزت و سربلندی خود پشت سر بگذاریم بنابراین اکنون نیز باید انسجام خود را تقویت کنیم.
استاندار قزوین در ادامه تاکید کد: دستگاه ها از جمله بانک ها،شرکت های خدمات رسان،امور مالیاتی و تامین اجتماعی باید حداکثر همکاری و همراهی را برای رونق واحدهای تولیدی و توسعه فضای کسب و کار در استان به عمل بیاورند.
وی در ادامه با اشاره به نقش صنایع غذایی در تامین خوراک مورد نیاز جامعه و حساسیت این بخش از صنعت، اظهار داشت: در حال حاضر شاهد همکاری مثال زدنی واحدهای تولیدی این بخش با ستاد تنظیم بازار هستیم.
زاهدی با بیان اینکه در سطح استان همه ابزارها و امکانات موجود را برای تقویت تولید و برای حمایت از صنعت به خدمت گرفته ایم، اظهار داشت: سیاست گذاری و تصمیم گیری در این حوزه باید جامع و دقیق و به دروز از شتاب زدگی باشد تا کارایی لازم را داشته باشد که به این مساله در سطح استان به خوبی توجه شده است.

استاندار قزوین گفت:دستگاه های اجرایی از جمله بانک ها،شرکت های خدمات رسان،امور مالیاتی و تامین اجتماعی باید حداکثر هنکاری و همراهی را برای رونق واحدهای تولیدی و توسعه فضای کسب و کار داشته باشند.
زاهدی همچنین اظهار داشت: از آنجا که قزوین در حوزه تولید از جایگاه بالایی در کشور برخوردار است در تامین نهاده های کشاورزی و دامی نیز باید بیشترین حمایت و پشتیبانی از سوی وزارتخانه ها و سازمان های ملی را داشته باشیم که این مهم باید توسط دستگاه های استانی ذیربط دنبال و پیگیری شود.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.