به گزارش ایرنا، اسدالله درویش امیری روز دوشنبه در مراسم نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت در زنجان، افزود: باید در دریای طوفان زده و پرتلاطم در حال حرکت با تبیین شرایط کمک حال ناخدای کشتی که ولی فقیه است باشیم، تا بتوانیم کشور را با آرامش به یک ساحل امن برسانیم.
استاندار زنجان با تاکید بر اینکه نباید غفلت، کوتاهی و اشتباه کنیم، گفت: اگر راه را درست نرویم، هیچ تضمینی نسبت به آینده نیست.
درویش امیری ادامه داد: از خود گذشتگی در برخی مسائل دفاع از آرمان های امام و رهبری محسوب می شود و بد دفاع کردن ما نیز خسارت بیشتری به بار خواهد آورد.
وی به برخی التهابات اقتصادی و نوسانات ارزی در ماه های اخیر اشاره و تصریح کرد: این موضوع باعث شد به دست دشمن سوژه و بهانه داده شود.
استاندار زنجان اظهار داشت: در مسیری قرار گرفتیم که به جای بیان دستاوردهای بزرگ در چهار دهه انقلاب اسلامی و جشن 40 سالگی، این مسائل تحت الشعاع حاشیه های ماه های اخیر قرار گرفت.
درویش امیری گفت: دوران دفاع مقدس پرافتخارترین دوران 40 ساله انقلاب اسلامی است و نباید اجازه داد دراین باره شک و تردیدی در کسی ایجاد شود.
وی تصریح کرد: رشادت ها و وقایع دوران دفاع مقدس برای ماندن در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی باید مستند سازی شود.
استاندار زنجان با بیان اینکه در اکثر جلسات هم اندیشی گلایه ها و انتقادها از روند امور فراوان هست، اما طرح ضعف ها و مشکلات در شرایط حاضر به مصلحت نیست.
به گزارش ایرنا، در پایان این مراسم، از 50 نفر آزاده، رزمنده و جانباز هشت سال دفاع مقدس تجلیل شد.
3216/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.