به گزارش جماران، ‌‌معاون فرهنگی و هنری موسسه با اشاره به حضور موثر موسسه در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران  تصریح کرد: ‌‌مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س)‌‌ ‌‌با بیش از 48 عنوان کتاب چاپ اول در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، ‌در موضوعات مختلف اخلاق، فقه، خاطرات، عرفان و‌ ...‌‎ ‌‌شرکت می کند. کمساری با اشاره به فعالیتهای گسترده موسسه در حوزه نشر در سال 97 گفت: ‌‎چاپ و انتشار 48 عنوان کتاب چاپ اول و همچنین چاپ مجدد 27 عنوان دیگر از اقدامات ارزشمند مؤسسه در حوزه چاپ و نشر در سال  گذشته محسوب می شود که سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.  دکتر کمساری افزود: مراسم رونمایی از چند اثر در جریان برگزاری سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران انجام خواهد شد که اطلاع رسانی لازم صورت خواهد پذیرفت.

معاون فرهنگی و هنری موسسه  افزود: از کتب منتشر شده چاپ اول و بازنشری می توان به: برکرانه شرح چهل حدیث امام خمینی(س)، نفاق از دیدگاه امام خمینی(س)، بانویی از مریدان کوثر، برداشت های اخلاقی- تربیتی از زندگی بانوی انقلاب با رویکرد نقل خاطرات، امام خمینی(ره) و مساله آزادی، حوزه نجف و تحولات سیاسی ایران از جنبش مشروطه تا انقلاب اسلامی ، شرح و تحلیل عرفانی تفسیر سوره حمد امام خمینی(س)، مبانی عنایت و هدایت الهی از منظر صدرالمتالهین و امام خمینی(س)، الگوی نظری امام خمینی(س) در سیاست خارجی، و...  اشاره نمود.

حجت الاسلام علی کمساری با اشاره به فعالیتهای موسسه در حوزه ترجمه آثار مربوط به حضرت امام به زبانهای خارجی نیز تصریح کرد: تا کنون بیش از 350  عنوان کتاب در حوزه زبانهای خارجی توسط معاونت بین الملل موسسه  به زبانهای اردو، انگلیسی، فرانسه، عربی، آلمانی و ترکی استانبولی و ... ترجمه شده است.  وی افزود: امیدورایم  ده عنوان کتاب ترجمه شده جدید توسط موسسه به زبانهای خارجی که هم اکنون  در صف انتشار است، بزودی در اختیار علاقمندان قرار گیرد.

گفتنی است این آثار توسط مؤسسه چاپ و نشر عروج وابسته به مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س)‌‌ منتشر شده و علاقمندان به دریافت آثار حضرت امام و موضوعات پیرامون آن می توانند با مراجعه به غرفه عمومی مؤسسه در شبستان (مصلای امام خمینی(س))، سالن اصلی و غرفه بین الملل در سالن فوقانی شبستان(بازار جهانی) در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و یا به فروشگاه مرکزی مؤسسه واقع در انقلاب روبروی دانشگاه تهران پاساژ ظروفچی طبقه همکف پلاک 1296 مراجعه فرمایند‌‎. ‎

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.