کارگردان این فیلم داستانی یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موضوع این فیلم درام اجتماعی است که از چند داستان و شخصیت‌های مختلف تشکیل شده و هر شخصیت مشکلات و آسیب‌های اجتماعی از جامعه را بازگو می‌کند.

محمد جاوید عنوان کرد: این فیلم در مرحله تدوین قرار دارد و نماهای مختلف از شهر شیراز که در آن مشکلات و آسیب‌های اجتماعی بیشتری وجود دارد، در آن به تصویر کشیده شده که به نوعی به مستندسازی و نزدیکی آن به واقعیت کمک کرده است.

وی ادامه داد: زندگی از نگاه او مشخصا به مشکلات بیماران ذهنی، اوتیسم، ضایعه نخاعی و نیز آسیب‌های همچون اعتیاد جوانان و معضل کودکان کار پرداخته است.

این سینماگر شیرازی افزود:شخصیت‌های داستان در این فیلم با مشکلاتی از انواع یادشده مواجهند؛ اما در این میان یک نفر که روزی با آسیب‌های اجتماعی دست و پنجه نرم می‌کرده، تلاش می‌کند آنان را به زندگی امیدوار کند.

جاوید ابراز داشت: مدت زمان این فیلم ۸۵ دقیقه است و در آن چهره‌های معروف و جوان از تئاتر شیراز از جمله سلمان فرخنده، امیرحسین نعمتی، سیامک صفری‌نژاد، محمدحسین نعمتی، لیلا اشرفی، ثنا فرهادی، سولماز محمدی، الهام حاجی‌محمدی، سام بختیاری‌زاده، مرسانا تهام، آرش حسن‌زاده، هیلدا زارع،سام رحمانی، مریم جانی، حمیدبینا، آریا اسماعیلی، رونیکا ملکی، النا شریف‌فرد، بهاره ممل‌پور و نازنین عطایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

وی گفت: تهیه کنندگی مشترک فیلم را نیز لیلا اشرفی و محمدجاوید برعهده دارند و این فیلم قرار است پس از شرکت در جشنواره‌های داخلی و خارجی بعد از ایام تعطیلات نوروز اکران شود.

جاوید با قدردانی از حامیان این فیلم داستانی از جمله سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز، بهزیستی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس عنوان کرد: امروز نیروهای جوان نیازمند حمایت همه جانبه مسوولان هستند که امیدواریم این مهم بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

تهیه کننده زندگی از نگاه او  که چند سالی است فعالیت هنری را آغاز کرده و تاکنون هشت فیلم کوتاه و پنج فیلم بلند ۹۰ دقیقه‌ای را با موضوع‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی تهیه‌کنندگی کرده است، افزود: زمینه‌های ساخت دو مستند و یک تله‌فیلم نیز در شیراز در حال آماده‌سازی است.

لیلا اشرفی عنوان کرد: حمایت از نوجوانان و جوانان هنردوست یکی از اولویت‌هایمان در تولید فیلم‌های مختلف است و درخواست همکاری بیشتر مسوولان متولی را داریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.