به گزارش ایرنا محمود رضایی، یکشنبه در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی، فرهنگی و خدماتی شهرداری شیراز افزود:
به عنوان نمونه باید تدوین بودجه شهرداری ها از روش های سنتی به سمت روش های نوین تغییر کند تا از هزینه های گران اداره شهرها از جمله کلانشهرهایی مانند شیراز کاسته شود.
وی بیان داشت: امروزه با توجه به افزایش استانداردها و ارتقای شاخص رضایت مردمی در سطح جامعه، نیازمند ارتقای سطوح مدیریتی هستیم.
رضایی، با بیان این که در حال حاضر شهرداری شیراز از بدنه ای قوی و کارشناسی برخوردار است، گفت: باید با ارتقای نگاه برد - برد میان سرمایه گذاران و شهرداری، به سمت واگذاری طرح های شهری به بخش خصوصی حرکت کنیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس ادامه داد: وجود تفکر یکپارچه میان شورای اسلامی و شهرداری، می تواند به اتخاذ تصمیم‌های سازنده برای اداره شهر کمک کند.

**حاکمیت، زمینه شادی مردم را فراهم کند
عضو شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این آیین با بیان اینکه بیشتر زمینه گریه کردن مردم تا گسترش نشاط عمومی در جامعه فراهم شده، گفت: ضروری است حاکمیت، زمینه شادی مردم به ویژه در میان جوامع شهری و کلانشهرها را مهیا کند.
نوذر امامی افزود: باید زمینه سرگرمی و تزریق شادی، نشاط و امید به جامعه مخصوصا در جوامع شهری فراهم شود و این امر در دستور کار شهرداری ها و مدیریت شهری نیز قرار گیرد.
وی گفت: ایجاد خیابان هنر می تواند در دستور کار شهرداری شیراز قرار گیرد تا از این طریق زمینه سرگرمی و نشاط جوانان مهیا شود.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.