به گزارش خبرنگار ایرنا در نشست روز چهارشنبه شورای اسلامی شهر شیراز اعلام شد: این بازنگری با هدف احیا و حفظ باغ های قصردشت صورت می‌گیرد.
همچنین در این نشست، شهرداری شیراز موظف شد موارد ارسالی به کمیسیون ماده پنج را در سامانه شفافیت شهرداری شیراز منتشر کند.

**انتصابات در شهرداری منطبق بر احراز شرایط لازم انجام شود
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این نشست با اشاره به ماده پنج قانون استخدامی کشوری گفت: انتصابات در شهرداری شیراز باید بر مبنای احراز صلاحیت‌های علمی و عمومی انجام شود.
سیداحمدرضا دستغیب افزود: واگذاری پست‌های سازمانی به مستخدمین رسمی باید منطبق بر احراز شرایط هر پست انجام شود.
وی ادامه داد: انتطاب مدیران شهرداری باید بر اساس دستور العمل لازم و مبتنی بر احراز شرایط عمومی و تخصصی هر پست سازمانی باشد.
دستغیب بیان کرد: احراز صلاحیت‌های اعتقادی، اخلاقی و رفتاری باید با توجه به شاخص‌هایی مانند، مسئولیت پذیری، تحصیلات مرتبط، تجربیات مشابه، آینده نگری و تفکر راهبردی، تیم سازی، مهارت های ارتباطی، تفکر تحلیلی و ‌حل مساله، هدف‌گرایی و هدایت عملکرد، تعهد و تعلق سازمانی، نوجویی و تفکر خلاق، امتیاز ارزیابی عملکرد سال‌های قبل و سایر شاخص‌های شایستگی انجام پذیرد.

**پیاده راه سلامت شیراز بهسازی شود
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز، همچنین در قالب تذکر دیگری خطاب به شهردار شیراز، خواستار بهسازی پیاده راه‌های سلامت این شهر شد.
دستغیب با اشاره به استقبال روز افزون شهروندان از پیاده راه‌های سلامت و درخواست مکرر شهروندان برای مناسب سازی آنها گفت: در این بهسازی باید، افزایش ایمنی مسیر، تامین امنیت شهروندان، ارتقای آسایش شهروندان، زیباسازی و هویت بخشی به مسیر، نصب تابلوهای راهنما، افزایش خدمات رفاهی و فضاهای استراحت و هم افزایی اجتماعی به خوبی لحاظ شود.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.