به گزارش ایرنا مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس، سه شنبه در حاشیه آیین گشایش این نمایشگاه ها که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس در شهرک گلستان شیراز برپا شده است، گفت: نمایشگاه دام، طیور و صنایع وابسته در سالن‌های سرو، بهار و نرگس و فضای باز نمایشگاهی و با حضور 72 شرکت از سراسر کشور و نمایشگاه شهر زیبا در سالن حافظ و با حضور 50 مشارکت کننده برگزار شده است.
سید محمود موسوی، زمینه فعالیت مشارکت کنندگان نمایشگاه دام و طیور را تولید انواع خوراک دام و طیور، آبزیان، ماشین آلات تولید خوراک دام، مکمل های غذایی، ماشین آلات مورد نیاز مکانیزاسیون دامپروری، تجهیزات و ماشین آلات دامپروری و مرغداری، ساخت سیلو و سالن، پرورش و توزیع دام و طیور اصلاح نژاد شده و جوجه یک روزه اعلام کرد.
وی بیان داشت: 44 درصد مشارکت کنندگان این بخش را تولیدکنندگان و فعالان عرصه صنعت دام و طیور استان فارس تشکیل می دهند و مابقی از استان‌های تهران، خراسان رضوی، مازندران، یزد، اصفهان و البرز در این نمایشگاه حضور دارند.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس، همچنین زمینه فعالیت مشارکت کنندگان نمایشگاه شهر زیبا را تولید انواع مبلمان، تجهیزات و خدمات شهری، روشنایی شهری، حمل و نقل شهری، فضای سبز، هوشمند سازی و فناوری های نوین خدمات شهری، ایمنی و امنیت برشمرد.
موسوی ادامه داد: 76 درصد از فعالان عرصه شهری در استان فارس در این نمایشگاه شرکت کرده اند.
وی، با اشاره به برگزاری همایش هایی در حاشیه این نمایشگاه ها گفت: همایش 'اندیشه ایرانشهری' با حضور عباس آخوندی وزیر پیشین راه و شهرسازی روز یازدهم اردیبهشت ماه ساعت 19برگزار می شود.
این مقام مسئول افزود: کارگاه آموزشی هوشمندسازی نیز روز سیزدهم اردیبهشت ماه جاری، ساعت 16در سالن حافظ این نمایشگاه برگزار خواهد شد.
سه نمایشگاه یادشده تا روز سیزدهم اردیبهشت ماه 98 از ساعت 16 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس واقع در شهرک گلستان شیراز برقرار است.
7375 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.